Administratör till koordinerande roll

Administratör till koordinerande roll

Arbetsbeskrivning

Företagspresentation

Till en av våra kunder i Linköping söker vi nu dig som vill arbeta brett administrativt i din yrkesroll. Det här är inledningsvis ett uppdrag på 50 % tom april men väntas därefter vara en heltidsroll. Uppdraget är på 6 månader till en början men med god möjlighet till förlängning.

Arbetsuppgifter och ansvarsområden

I den här rollen stöttar du verksamheten brett i administrativa frågor och du har därmed en koordinerande roll. Specifikation av några arbetsuppgifter:

- Hantering av informationsskärmar
- Informationsspridning på intranät
- Supporta kring resor och resehantering
- Posthantering
- Ansvar för passerkort/lånekort
- Diverse beställningar
- Underhålla samt uppdatera maillistor
- Supporta events, kundbesök samt interna aktiviteter
- Jobba nära kollegor inom fastighet och HR-området
- På sikt kommer du förmodligen även att arbeta mer med olika typer av beställningar till verksamheten också så som förbrukningsmaterial och städtjänster exempelvis.

Din profil

Vi söker dig som har erfarenhet av att ha arbetat administrativt sedan tidigare med liknande arbetsuppgifter som beskrivs ovan. Du trivs med en vardag som innehåller många olika arbetsuppgifter. Du formulerar dig flytande i både tal och skrift på svenska samt engelska.

Ansök redan idag!

Ansökan

Passar du in på ovanstående profil, tveka inte att ansöka redan idag!

Glöm inte att motivera så utförligt som möjligt varför just du är lämplig för denna tjänst och att uppdatera dina uppgifter i ditt CV.

Sök tjänsten genom att klicka på ansök och registrera dig i vår databas, detta för att följa riktlinjerna som gäller för GDPR. För frågor gällande tjänsten eller rekryteringsprocessen vänligen kontakta ansvarigt rekryteringsteam;

Elin Alm och nås på 076-945 34 35 eller på elin.alm@unikresurs.se

Väl mött!

Unik Resurs

Välkommen till Unik Resurs!

Din rekryterings- & utvecklingspartner i med- & motgång

Hos oss är du alltid välkommen att kontakta ansvarig rekryterare om du har frågor eller funderingar kring ett annonserat uppdrag.

Om inte detta uppdrag passar dig är du välkommen att kontakta oss så kanske vi kan hitta ditt drömjobb tillsammans. Vi känner regionen och vet var du kan göra bäst nytta med din profil.

Lycka till!

Kontaktpersoner på detta företaget

Kristina Lind
076-7781513
Carolina Aspdahl
011-4700673
Peter Ardenfors

Marie Johansson
0455-341515
Petra Meyer Gardelin

Susanne Appelqvist
0455-341511
Susanne Appelkvist

örjan Högberg
013-4708091
Petra Meyer Gardelin
013-470 80 83
Peter Ardenfors
013-470 80 84

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Unik Resurs i Sverige AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 januari 2022
  • Ansök senast: 2 februari 2022

Besöksadress

Skyttegatan 2 58230 Linköping
None

Postadress

Djurgårdsgatan 56
Linköping, 58229

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024