Administratör till kort uppdrag för arbetsgivarorganisation!

Administratör till kort uppdrag för arbetsgivarorganisation!

Arbetsbeskrivning

Är du student eller kanske mellan två jobb och har några dagar över för ett kort uppdrag? Är du dessutom analytisk och har erfarenhet av att arbeta med statistik i Excel, då kan du vara den vi söker! Vi söker just en administratör till ett arbetsgivarförbund som organiserar företag i glasbranschen, Glasbranschföreningen AB. Uppdraget omfattar ca tre dagar under februari månad. Se till att skicka in din ansökan redan idag då vi jobbar med löpande urval.

OM TJÄNSTEN

Du erbjuds


* Möjlighet till ett kort och flexibelt uppdrag för ett bransch- och arbetsgivarförbund.
* Möjlighet att arbeta med statistik och få användning av dina kunskaper i Excel.


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
Glasbranschföreningen förhandlar bland annat kollektivavtal för medlemsföretag verksamma i branschen. I din roll kommer du att ha en nyckelroll i att beräkna en snittlön som ska användas som underlag i de kommande förhandlingarna med de fackliga motparterna. Arbetet Innebär att:


* Sammanställa insamlad lönestatistik
* Föra in data i Excel
* Fastställa snittlönen för branschen samt ta fram annan relevant statistik


VI SÖKER DIG SOM

Vi söker dig som är


* Har goda kunskaper i Excel. Kan beräkna medelvärde och skapa tabeller.
* Har en analytisk förmåga samt kunskaper i ekonomi och statistik.


Vidare är det meriterande om du har en utbildning eller studerar till ingenjör. Har du goda kunskaper i matematik samt tidigare arbetat som statistiker är detta också meriterande.

Övrig information


* Start: 13 februari
* Tre heldagar: 13-15 februari
* Gamlastan i Stockholm


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 januari 2023
  • Ansök senast: 25 februari 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


10 oktober 2024

10 oktober 2024

Administrativ Koordinator till Hemtjänst

Administrativ Koordinator till Hemtjänst

9 oktober 2024