OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Gör skillnad. Varje dag.
Region Skåne ansvarar för hälso- och sjukvård, kollektivtrafik och en hållbar utveckling i hela Skåne. Vi främjar det regionala näringslivet, kulturen och samarbeten med andra regioner, i och utanför Sverige. Region Skånes högsta beslutande organ är regionfullmäktige, som väljs direkt av invånarna i Skåne.
Att arbeta sida vid sida med sjukvården i Region Skåne är ett stort och utmanande uppdrag. Som serviceleverantör verkar Regionservice i en komplex miljö, där vikten av rätt flöden, fungerande logistik och optimal byggplanering påverkar hur väl vården lyckas med sitt uppdrag – att ge patienterna god och säker vård. Här är Regionservice en viktig resurs.
Att göra skillnad varje dag
Regionservice har idag en årlig omslutning på nästan 4 miljarder kronor och består av cirka 1600 medarbetare. Organisationen befinner sig i en spännande utvecklingsfas och lägger stor kraft på att utveckla verksamheten och tjänsteleveranserna. Relationerna med kunderna är avgörande för framgången och siktet är inställt på att nå ett ömsesidigt partnerskap med ett gemensamt mål – att göra skillnad varje dag.
Vårdpersonal och andra anställda använder dagligen sina kort som arbetsredskap, det kan handla om att logga in på sin dator till att komma in genom en dörr. Inom Region Skåne finns nio kortstationer som servar större delen av Region Skånes verksamheter. Kortstationer finns på sjukhusen i Malmö, Lund, Helsingborg och Kristianstad men även på andra orter i regionen.
ARBETSUPPGIFTER
Som kortadministratör ansvarar du för den dagliga driften av kortstationen samt tillhörande ansvarsområden. Detta kan innebära att fotografera för till exempel passerkort och e-tjänstekort samt beställa, lämna ut, spärra, låsa upp, radera och makulera kort. I dina arbetsuppgifter ingår även att tilldela, ta bort samt programera scheman för behörigheter. Du underhåller innehållet i systemen samt bidrar aktivt till förbättringsarbete.
KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som lägst har en avslutad gymnasieutbildning. För tjänsten krävs det att du har god kommunikativ förmåga i tal och skrift. Du har mycket god datorvana, meriterande är om du har kunskaper inom systemen Bravida Integra och Salto. Kunskaper inom SITHS administrationsverktyg och SIS Capture Station (SCS) är även en fördel. Tidigare erfarenhet inom service och/eller administrativt yrke är meriterande för tjänsten.
Som person är du serviceminded och har kunden i fokus. Det krävs att du är organiserad, strukturerad och noggrann. Du klarar av att arbeta i högt tempo och självständigt, därför är det viktigt att du är van att arbeta på detta sätt. Vidare har du lätt för att förhålla dig till riktlinjer och regelverk.
Utdrag ur misstanke- och belastningsregistret sker innan anställning.
ÖVRIGT
På Region Skånes hemsida under Lediga jobb kan du se i vilket skede Region Skånes rekryteringar befinner sig. Här finner du också förutom annonstitel, förvaltning eller bolag, hur många som har sökt tjänsten.
Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare:
Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.
Kontaktpersoner på detta företaget
Lars Karlgren - Affärsområdeschef
044-3093768
Lisbeth Lörqvist - Produktionschef
044-3093781
Tony Svensson (Kommunal)
044-309 37 58
Leo Hafstad
046-17 78 91
Sandra Olin
0768-890 795
Christopher Raushill
040-33 77 65
Linda Strömbäck - Fastighetschef
040-33 14 34
Maria Gal - Vision
0702-414 055
Peter Svensson - Rekryterare (Semester v. 30-32)
040-625 74 51
Paula Oldén - Rekryterare
040-625 74 87