Administratör till kund i centrala Stockholm

Administratör till kund i centrala Stockholm

Arbetsbeskrivning

Vi söker dig som vill arbeta med administration i en kreativ miljö. Är du tillgänglig i närtid och trivs med att ha en bredd av arbetsuppgifter? Då kan detta uppdrag vara för dig!
 Ditt uppdrag
I rollen som administratör kommer du ansvara för administrativa arbetsuppgifter, delta i utvecklingsarbetet samt fungera som stöd för dina kollegor.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara: Ansvara, utföra och utmana hur det administrativa arbetet görs
Organisera workshops, planera/hantera kurser och andra aktiviteter
Skapa innehåll/kommunikation av information inom gruppen och vara kontaktperson utåt för studerande, medarbetare och externa besökare
Koordinera och hantera besök, mässor och andra event
Rapportering till myndigheter
Hantera medlems- och kundregister
Uppdatera information på sociala medier
 
Vem vi tror att du är
Vi söker sig som tidigare arbetat i en administrativ roll och gärna inom projekt. Har du erfarenhet inom utbildning, hantverk/textil eller offentlig sektor ses det som meriterande. Vi ser att du har vana av Officepaketet och InDesign samt kan hantera av sociala medier och hemsida. Arbetet innebär många kontaktytor både internt och externt och det är därav viktigt att du gillar att arbeta med människor och kan uttrycka dig väl på svenska i både tal och skrift.

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och tror att du har en god känsla för service, är hjälpsam, har lätt för samarbete, har god prioriteringsförmåga, är prestigelös och mycket kommunikativ. Du tar egna initiativ och ser förbättringsmöjligheter, behåller lugnet vid stressiga situationer och har en god känsla för ordning och struktur.
 
När du blir en av oss
Denna tjänst innebär att du kommer bli anställd som konsult hos oss på OnePartnerGroup och du kommer tillbringa dina arbetsdagar hos Handarbetetes Vänner. Som konsult hos oss har du din konsultchef som stöttar dig i att lyckas och trivas. Självklart innefattas din anställning av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension, fackliga relationer och friskvårdsbidrag, för inget är viktigare än att du känner dig trygg med din anställning hos oss. Låt oss bli din nya kollega!

Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering, bemanning och utbildning och är din bästa kollega I karriären när du söker jobb. Med lokal förankring på ett 50-tal orter, från Malmö I söder till Kalix I norr, finns vi alltid nära dig.
 
Övrig information
Omfattning: Heltid
Anställningsform: Visstidsanställning t.o.m. 31/8–2024
Tillträde: Omgående
 
Ansökan
Det går snabbt i konsultvärlden så vänta inte med att skicka in din ansökan då vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Vi tar inte emot ansökningarna via mejl med hänsyn till GDPR.

Har du frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver är du välkommen att kontakta Emelina Sjösten på emelina.sjosten@onepartnergroup.se eller Åsa Wallergård Fröblom på asa.wallergard.froblom@onepartnergroup.se.

Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Pauline Pettersson

Pauline Pettersson

Piero Gatica

Sara Ernström

Sara Ernström

Fredrik Moberg

Jeanette Hjalmarsson
0729-745500
Eldin Ljutovac

Jeanette Hjalmarsson

Magnus Olausson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: OnePartnerGroup
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 mars 2024
  • Ansök senast: 3 april 2024

Besöksadress

Österängsvägen 3, JÖNKÖPING
None

Postadress

Österängsvägen 3
JÖNKÖPING, 55463

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024