OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Är du en prestigelös och flexibel person som trivs med administrativa uppgifter?
Har du tidigare erfarenhet av administration och kundtjänst? Då kan tjänsten som Administratör hos vår kund i Göteborg vara något för dig!
Du kommer att arbeta brett hos kunden där ditt primära ansvarsområde är att sköta administration kring uthyrning. Här har du chansen att med ditt engagemang och initiativ bredda dina kunskaper och vara en viktig del i bolaget. Vi letar efter dig som är strukturerad och ansvarstagande i dina arbetsuppgifter
Exempel på arbetsuppgifter är:
• Kontrollera villkor
• Administrera avtal i vårt fastighetssystem
• Informera och skicka handlingar till hyresgäster
• Svara på frågor från våra hyresgäster kring skickade handlingar
• Kontrollera att dokument kommer in och arkivera dessa
Personprofil
Vi tror att du som söker är en nyfiken, driven och ambitiös person. Du är en person som kan ta stort ansvar, är noggrann samt har en hög servicekänsla. Tjänsten passar dig som vill utvecklas och få ta stort ansvar inom administration och få möjligheten att arbeta varje vardag, med ett arbete där du behöver ha ett eget driv och stundtals arbeta i högt tempo.
För att lyckas i rollen krävs följande erfarenheter:
• Administrativ erfarenhet från tidigare
• Erfarenhet av att jobba med kunder via mail/telefon
• Erfarenhet av administrativa uppgifter och goda kunskaper i Office
• Du talar och skriver svenska obehindrat och kan kommunicera på engelska
• Utbildning på lägst gymnasienivå, gärna inom administration
Önskvärt/meriterande:
• Behärskar ytterligare något språk är ett plus
• Kunskap och erfarenhet av något fastighetssystem
• Tidigare erfarenhet av uthyrning
Vi ser att du som söker är en person som är engagerad och mån om att vilja prestera på ditt jobb. I din roll är det mycket att hålla reda på varav arbetet kräver att du är en handlingskraftig person som kan hålla en god struktur i ditt arbete och kan prioritera det som är viktigast för stunden så alla deadlines uppfylls.
Övrigt
Start: Omgående/enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Period: 3 månader visstidsanställning
Arbetstid: Kontorstider
Plats: Göteborg
Om PerformIQ
PerformIQ är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med en unik profil. Vi erbjuder personal med bakgrund inom idrotts- och föreningslivet kombinerat med utbildning och arbetslivserfarenhet. Genom idrotten har våra konsulter utvecklat prestationshöjande egenskaper och därmed skapat rätt verktyg för att lyckas bättre i arbetslivet.
Som konsult hos PerformIQ omfattas du av kollektivavtal, vilket innebär att du kan känna dig trygg med dina anställningsvillkor hos oss. På PerformIQ ser vi oss själva som ett lag där alla medarbetare är lika viktiga och vi behandlar våra konsulter som lagkamrater. När du blir en del av vårt lag får du en tränare som finns tillgänglig för dig under hela din anställning. För mer information, besök www.performiq.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Åsa Almgren
073-353 75 14
Caroline Palm
Henrik Petré
Carl Henrik Monsén
Lina Beaman
Åsa Almgren
Edvard Sjöberg
073 353 75 13
Christian Simon
Henrik Petré
Hanna Mattsson
0733-53 75 17