Administratör till kund i Göteborg

Administratör till kund i Göteborg

Arbetsbeskrivning

Tjänstebeskrivning & erbjudande
Är du en prestigelös och flexibel person som trivs med administrativa uppgifter?
Har du tidigare erfarenhet av administration och kundtjänst? Då kan tjänsten som Administratör hos vår kund i Göteborg vara något för dig!

Du kommer att arbeta brett hos kunden där ditt primära ansvarsområde är att sköta administration kring uthyrning. Här har du chansen att med ditt engagemang och initiativ bredda dina kunskaper och vara en viktig del i bolaget. Vi letar efter dig som är strukturerad och ansvarstagande i dina arbetsuppgifter

Exempel på arbetsuppgifter är:

• Kontrollera villkor
• Administrera avtal i vårt fastighetssystem
• Informera och skicka handlingar till hyresgäster
• Svara på frågor från våra hyresgäster kring skickade handlingar
• Kontrollera att dokument kommer in och arkivera dessa


Personprofil
Vi tror att du som söker är en nyfiken, driven och ambitiös person. Du är en person som kan ta stort ansvar, är noggrann samt har en hög servicekänsla. Tjänsten passar dig som vill utvecklas och få ta stort ansvar inom administration och få möjligheten att arbeta varje vardag, med ett arbete där du behöver ha ett eget driv och stundtals arbeta i högt tempo.

För att lyckas i rollen krävs följande erfarenheter:
• Administrativ erfarenhet från tidigare
• Erfarenhet av att jobba med kunder via mail/telefon
• Erfarenhet av administrativa uppgifter och goda kunskaper i Office
• Du talar och skriver svenska obehindrat och kan kommunicera på engelska
• Utbildning på lägst gymnasienivå, gärna inom administration

Önskvärt/meriterande:
• Behärskar ytterligare något språk är ett plus
• Kunskap och erfarenhet av något fastighetssystem
• Tidigare erfarenhet av uthyrning

Vi ser att du som söker är en person som är engagerad och mån om att vilja prestera på ditt jobb. I din roll är det mycket att hålla reda på varav arbetet kräver att du är en handlingskraftig person som kan hålla en god struktur i ditt arbete och kan prioritera det som är viktigast för stunden så alla deadlines uppfylls.


Övrigt
Start: Omgående/enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Period: 3 månader visstidsanställning
Arbetstid: Kontorstider
Plats: Göteborg


Om PerformIQ
PerformIQ är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med en unik profil. Vi erbjuder personal med bakgrund inom idrotts- och föreningslivet kombinerat med utbildning och arbetslivserfarenhet. Genom idrotten har våra konsulter utvecklat prestationshöjande egenskaper och därmed skapat rätt verktyg för att lyckas bättre i arbetslivet.

Som konsult hos PerformIQ omfattas du av kollektivavtal, vilket innebär att du kan känna dig trygg med dina anställningsvillkor hos oss. På PerformIQ ser vi oss själva som ett lag där alla medarbetare är lika viktiga och vi behandlar våra konsulter som lagkamrater. När du blir en del av vårt lag får du en tränare som finns tillgänglig för dig under hela din anställning. För mer information, besök www.performiq.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Åsa Almgren
073-353 75 14
Caroline Palm

Henrik Petré

Carl Henrik Monsén

Lina Beaman

Åsa Almgren

Edvard Sjöberg
073 353 75 13
Christian Simon

Henrik Petré

Hanna Mattsson
0733-53 75 17

Sammanfattning

  • Arbetsplats: PerformIQ AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 september 2021
  • Ansök senast: 29 oktober 2021

Besöksadress

Birger Jarlsgatan 34
None

Postadress

Sveavägen 159
Stockholm, 11346

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024