OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Som administratör kommer du arbeta med kundservice, orderhantering och transportbokningar hos vår kund i Halmstad.
I din roll som administratör kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
• Lägga in bokningar via mail och EDI
• Kundservice gällande prisförfrågningar m.m
• Hantering av fraktsedlar
För att vara aktuell för tjänsten behöver du kunna arbeta hela sommaren, start 3 juni till och med 30 augusti.
Arbetstider, måndag-torsdag, kl. 08.00-17.00, fredagar kl:09.00-18.00
Om dig
Vi söker dig som är serviceinriktad, lösningsorienterad och strukturerad i ditt arbete. Du är kommunikativ och prestigelös. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet utav kundtjänst eller administration.
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Om anställningen
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden AB.
Rekryteringsarbetet sker löpande under ansökningstiden.
Välkommen att söka!
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:
Lisa Åberg via 0736-84 76 63.
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se
Välkommen med din ansökan!
Sökord
Administratör, kundservice, orderhantering, Halmstad, Adecco
Kontaktpersoner på detta företaget
Tove Östberg
Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund
Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147