Administratör till kund i Jordbro

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Är du en noggrann, strukturerad och analytisk person med god datorvana? Är du duktig på att hantera information i Excel samtidigt som du gillar att ha kontakt med kunder såväl som leverantörer i ditt dagliga arbete? Då har vi jobbet för dig!

I din roll som administratör kommer dina arbetsdagar vara varierande och roliga, du kommer att arbeta med sköna kollegor på ett spännande och växande företag. Dina arbetsuppgifter kommer i huvudsak att bestå av hantering av fraktsedlar där Excel kommer vara ditt främsta verktyg. Vidare kommer du ha daglig kontakt med företagets kunder och leverantörer över mail och telefon.

Uppdraget är på heltid med start omgående, arbetstiden är förlagd måndag till fredag kl: 08-17.00 och 09-18.00.

Du kommer till en början vara anställd av Logent och arbeta som konsult hos vår kund. Uppdraget kommer att vara på heltid.

Om kunden
Företaget är verksamt inom logistik och har kontor i Jordbro.

Din profil
Vi söker dig som är administrativt begåvad, har en grundförståelse för företagsekonomi och är både noggrann och flink. Du gillar jobba brett med administration och trivs i en roll med stort eget ansvar och möjlighet att strukturera och planera det egna arbetet. Du är en problemlösare som ständigt strävar efter utveckling genom att förbättra existerande administrativa processer när det behövs. Som person är du social och relationsskapande, en lagspelare som gillar samarbete och som samtidigt har förmågan att arbeta självständigt och ta egna initiativ.

Vidare ser vi gärna att du har:
• Goda kunskaper i Excel.
• Arbetat i liknande roll tidigare.
• Är flytande i svenska språket i både tal och skrift.
• Goda kunskaper i engelska i både tal och skrift.

Om Logent
Logent är en oberoende tjänsteleverantör inom logistik med ett heltäckande erbjudande inom Supply Chain Management. Vårt erbjudande innefattar tjänster och branschlösningar inom våra tjänsteområden Logistik, Bemanning, Hamn & Hub och Kompetens. Logent finns representerade på ett flertal orter i Sverige och Norge med ca 3000 anställda. Under 2017 omsatte Logent ca 1,3 miljarder SEK.

Vi är måna om våra anställda och erbjuder alla medarbetare försäkringar och marknadsmässiga löner. För dig som vill prova på att arbeta i Norge eller kan tänka dig att arbeta vid någon av de andra orterna där Logent finns representerade i Sverige så har vi på Logent många roliga uppdrag att erbjuda, vi ser gärna att våra anställda utvecklas inom koncernen!

Läs mer på www.logent.se

Om ansökan
Du ansöker om tjänsten via annonsen, vi behöver ditt CV och ett ansökningsbrev. Ansvarig konsultchef går igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör urval, är du en av dem som går vidare i processen kommer du att bli kontaktad för en första telefonintervju och avstämning kring erfarenheter relevanta för tjänsten. Går du sedan vidare i processen får du möjlighet att komma till Logent för att träffa ansvarig konsultchef på en personlig intervju.

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta konsultchef Filip Norman på filip.norman@logent.se

Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Patrik Nielsen

Love de Val

Love de Val

Nathalie Wiklund

Nathalie Wiklund

Athina Bagiopoulou

Athina Bagiopoulou

Athina Bagiopoulou

Linn Landin

Lina Johansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Intern Stockholm Stockholm
  • 2 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 11 juli 2019

Besöksadress

HAMMARBY KAJ 14
None

Postadress

HAMMARBY KAJ 14
Stockholm, 12030

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024