OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi en administratör till vår kund belägen i Jordbro!
Som administratör kommer du att bland annat hantera ärenden i ett ärendehanteringssystem. Du arbetar med att kontrollera så att fälttekniker har fyllt i rätt uppgifter, samt med att följa upp statistik kring detta. I rollen fungerar du som en hjälpande hand för dina kollegor och ser till så att ärenden hanteras korrekt.
Om dig
Vi söker nu dig som kan arbeta heltid, måndag-fredag kl. 7-16. Uppdraget är tänkt att pågå under 3-6 månader, med eventuell möjlighet till förlängning.
För att passa i rollen ser vi att du är engagerad, driven och framåt. Du har en god samarbetsförmåga och är noggrann i arbetet.
Krav för tjänsten
- God datorvana
- Tidigare erfarenhet av administrativa uppgifter
- Flytande svenska i tal och skrift
Om oss
Arena Personal är ett auktoriserat bemanningsföretag och självklart har vi kollektivavtal. Vi har funnits som aktör i bemannings- och rekryteringsbranschen i över 20 år. Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. För oss är det viktigt att våra anställda trivs och mår bra. Som anställd hos erbjuder vi därför bland annat:
- Marknadsmässig lön
- Personlig och stöttande konsultchef
- Kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet
Som bemanningsanställd får du viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Detta är ett konsultuppdrag, vilket innebär att du blir anställd av Arena Personal med jobbar ute hos kund.