Administratör till kund i Kungsbacka

Administratör till kund i Kungsbacka

Arbetsbeskrivning

Brinner du för administration och orderhantering? Nu söker vår kund en administratör till produktionen i Kungsbacka!

Är du en självgående person som vill utveckla din servicekänsla och administrativa kunskap? Här får du arbeta i ett affärssystem på inköpsavdelningen och blir en viktig funktion med mycket interna kontakter. Vår kund har sin produktion i Kungsbacka och erbjuder kompletta lösningar för ergonomisk lyft för kunder över hela världen.Tjänsten skall tillsättas omgående och vi ser detta som ett kortare konsultuppdrag på några månader, men det kan komma att ändras och bli längre. Välkommen med din ansökan redan idag!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Vi erbjuder dig en spännande och utvecklande roll där du får möjligheten att lära dig mer om inköp, produktion och orderhantering. Kunden erbjuder:

• En flexibel och dynamisk arbetsplats som uppmuntrar nytänkande
• Ett företag med produktion och tillverkning för kunder över hela världen
• En arbetsplats med många do-ers och ett enormt driv i hela organisationen

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

• Stötta i planeringen och ta emot beställningar från produktion
• Följa upp inköp och tillverkning mot leverantör och order/produktion
• Registrering av orderbekräftelser och leveransbevakning
• Stötta och underhålla affärssystem
• Bistå kollegor i övriga administrativa frågor

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Här blir du en del av ett dynamiskt företag med en spännande framtid. Du kommer stötta inköpsteamet som består av 4 kollegor med administrativa uppgifter. Just nu befinner sig företaget i en förändringsfas och skall byta affärssystem i månadsskiftet januari/februari och därför behövs just du.

Tjänsten skall tillsättas omgående och är ett konsultuppdrag på minst 3 månader. För rätt person finns det goda möjligheter att uppdraget förlängs med ytterligare någon månad hos företaget. Som konsult omfattas du självklart av kollektivavtal, försäkringar och våra andra förmåner

VEM ÄR DU?

Vi söker dig som trivs med administrativa uppgifter och har ett sinne för service. Du känner dig bekväm med att arbeta med dator som främsta arbetsredskap och har lätt att lära dig nya system.
Du jobbar kanske inom lager, logistik eller produktion idag och hanterar lite ordar och inköp vid sidan av. Som person är du också strukturerad, noggrann och gillar administrativa rutiner. Du trivs att arbeta med andra, men kan även arbeta självständigt. Du skall kunna svenska och engelska i både tal och skrift.

INTRESSERAD?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG och arbeta som konsult på plats hos vår kund. Vi sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac

Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström

Marcus Eriksson

Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07

Sammanfattning

  • Arbetsplats: TNG Group AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 januari 2021
  • Ansök senast: 31 januari 2021

Besöksadress

Korsgatan 3, Göteborg
None

Postadress

Västra Järnvägsgatan 15
Stockholm, 10132

Liknande jobb


Order Processing Specialist

Order Processing Specialist

28 november 2024

Product planner

Product planner

26 november 2024