Administratör till kund i Linköping!

Administratör till kund i Linköping!

Arbetsbeskrivning

Har du erfarenhet av administrativt arbete och har ett intresse för att utveckla olika processer? Är du en driven och noggrann person som vill jobba på ett internationellt bolag inom elektronikbranschen i Linköping? Då har vi jobbet för dig!

Om tjänsten
Som administratör arbetar du i ett globalt team med inköp av utrustning för testmiljö inom Telecom och IT. Du kommer arbeta med operativa arbetsuppgifter samt vara med i förbättringsarbete av olika processer. Du kommer ha ett nära samarbeta med olika avdelningar och kommunicera med företagets anställda runt om i världen. Det är arbete i en föränderlig miljö tillsammans med dina kollegor i Linköping.

I din roll kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära att:
- analysera hur olika processer kan utvecklas
- följa flöden och processer i olika system
- ha uppsyn över all utrustning och tillhörande data

Tjänsten som administratör är ett konsultuppdrag med start omgående.

Om dig
Vi söker dig som har en gymnasial utbildning och ser gärna att du har erfarenhet av asset management och administrativa uppgifter sedan tidigare. Det är meriterande om du har kunskap om inköpsflödet genom utbildning eller arbete och har erfarenhet av att arbeta i SAP eller liknande affärssystem. Har du kunskaper inom ekonomi och inventering är även det meriterande. 

Vidare ser vi att du har en bra kommunikativ förmåga och innehar ett strukturerat och noggrant arbetssätt. Du ska även trivas i en flexibel och föränderlig miljö samt vilja arbeta med utveckling och förändring av olika arbetssätt. Vi ser också att det finns ett intresse av att arbeta i en teknisk organisation.

Viktigt för tjänsten är:
- Att du har en god kommunikativ förmåga i både svenska och engelska 
- Goda kunskaper i Microsoft Office
- Att du tycker det är kul att arbeta med ett stort kontaktnät

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:

Ebba Melin via Adecco 010 – 173 73 00. Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord
administration, inköp, IT, Linköping, teknik, system , Adecco, logistik, telecom

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 februari 2020
  • Ansök senast: 25 mars 2020

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


System IT support specialist

1 november 2024

31 oktober 2024