OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
ADMINISTRATÖR / PLANERARE TILL KUND I NYNÄSHAMN
ARBETSUPPGIFTER
Du kommer att arbeta i ett projektteam hos en av våra kunder i Nynäshamn. Som Planerare/Administratör kommer ditt fokusområde kommer vara att ha hantera företagets in- och utleveranser.
Arbetsuppgifterna kommer vara planering av flödet, ta emot telefonsamtal, arbeta via mail och sköta en del administration.
PERSONLIGA EGENSKAPER OCH KVALIFIKATIONER
Vi tror att du som söker är duktig på att söka information samt sätter stort värde i att slutföra dina arbetsuppgifter. Vi ser gärna att du har ett mått av tävlingsinstinkt och eget driv då uppdraget innebär mycket kundkontakt och service. Vi kommer att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och se till att du på plats får en bra introduktion och utbildning för att klara detta uppdrag och dina arbetsuppgifter.
Har du tidigare erfarenhet av att arbeta inom logistik är det meriterande. Du är van datoranvändare och kan arbeta inom Officepaketet.
OM TJÄNSTEN
Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid. Du blir anställd av Eterni Sweden AB och arbetar som konsult hos vår kund.
ÖVRIG INFORMATION
Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan. Dina frågor angående rekryteringsprocessen svarar Göran Göggezer på via +46 (0) 738-617 213 goran.goggezer@eterni.se
Varmt välkommen med din ansökan!