OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en driven och serviceinriktad person? Om du dessutom har ett intresse för fastighetsbranschen? Då tycker vi att du ska ta chansen att söka den här tjänsten inom administration på ett välkänt fastighetsbolag i Örebro!
Hur kommer dina arbetsdagar se ut?
Som administratör ansvarar du för att säkerställa att hyror och avgifter hanteras korrekt och noggrant. Du har en löpande dialog med våra hyresgäster och hanterar ärenden som kommer in till vår kundtjänst. Du kommer att vara behjälplig i allehanda administrativa uppgifter såsom att mata in uppgifter i affärssystemet och utföra enklare ekonomisk rapportering i ekonomisystemet.
Vem är du?
Vi ser framför oss att du är strukturerad, noggrann samt van att planera och jobba mot deadlines. Som person tror vi att du är noggrann och ansvarsfull samt trivs med att arbeta såväl självständigt som i team. Då du kommer att ha fler kontaktytor både internt och externt har du en mycket god kommunikationsförmåga och känsla för service. Du har tidigare arbetat i en kundrelaterad tjänst och gärna på ett fastighetsbolag.
Vi ser att du
behärskar svenska språket flytande i tal och skrift
har god systemvana
är noggrann, strukturerad och ansvarsfull
har minst några års arbetslivserfarenhet i en administrativ roll
När du blir en av oss
Uppdraget startar i augusti och pågår 6 månader med goda möjligheter till en anställning hos kund. Som konsult hos oss har du din konsultchef som stöttar dig i att lyckas och trivas. Självklart innefattas din anställning av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension, fackliga relationer och friskvårdsbidrag, för inget är viktigare än att du känner dig trygg med din anställning hos oss. Låt oss bli din nya kollega!
Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering, bemanning och utbildning och är din bästa kollega i karriären när du söker jobb. Med lokal förankring på ett 50-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi alltid nära dig.
Vad händer när du har sökt tjänsten?
För frågor och liknande är du välkommen att ta kontakt med André Björkvik på andre.bjorkvik@onepartnergroup.se. I denna process jobbar vi med löpande urval och tillsättning, vilket betyder att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. När du har visat intresse för tjänsten matchar vi din ansökan med tjänsten och vi kontaktar dig via mail eller telefon för återkoppling. Är du aktuell för tjänsten träffas vi på en intervju och under processen sker även referenstagning och bakgrundskontroll. Gällande ansökan så sker det via annonsen på OnePartnerGroups hemsida, vi hanterar inte ansökningar via mail på grund av GDPR.
Kontaktpersoner på detta företaget
Lotta Carlbäck
Malin Ljungquist
019-70 70 632
Lotta Carlbäck
019-70 70 631
Malin Ljungquist