Administratör till kund i Örebro

Administratör till kund i Örebro

Arbetsbeskrivning

Är du en driven och serviceinriktad person? Har du dessutom ett intresse för fastighetsbranschen? Då tycker vi att du ska ta chansen att söka den här tjänsten inom administration på ett välkänt fastighetsbolag i Örebro!
 
Hur kommer dina arbetsdagar se ut?
Som administratör ansvarar du för att säkerställa att hyror och avgifter hanteras korrekt och noggrant. Du har en löpande dialog med våra hyresgäster och hanterar ärenden som kommer in till vår kundtjänst. Du kommer att vara behjälplig i allehanda administrativa uppgifter såsom att mata in uppgifter i affärssystemet och utföra enklare ekonomisk rapportering i ekonomisystemet. Du kommer att även vara behjälplig vid lägenhetsbesiktningar samt visningar. Du kommer även att bistå hyresgäster med frågor och problem, både via telefon och e-post, samt vara ansvarig för att ta emot våra besökare samt registrering av besökare.
 
Vem är du?
Vi ser framför oss att du är strukturerad, noggrann samt van att planera och jobba mot deadlines. Som person tror vi att du är noggrann och ansvarsfull samt trivs med att arbeta såväl självständigt som i team. Eftersom du kommer att ha fler kontaktytor både internt och externt behöver du ha en mycket god kommunikationsförmåga och känsla för service. Du har förmågan att hantera många arbetsuppgifter samtidigt och förmågan att prioritera då vår uppdragsgivare stundtals har en hög arbetsbelastning.
 
Vi ser att du
behärskar svenska och engelska språket flytande i tal och skrift
har god systemvana
B-körkort
utbildning på gymnasienivå
meriterande med erfarenhet från fastighetsbranschen
 
Placeringsort: Örebro
Tillträde: Omgående
Omfattning: 100%, dagtid 

Är du Redo för att ta nästa steg i karriären?
Sista ansökningsdag: Fredag 6 september 2024. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
 
För din information: I denna rekryteringsprocess samarbetar vi med OnePartnerGroup. Notera att du från start kommer att vara anställd av kundföretaget. OnePartnerGroup hjälper endast till med rekryteringsprocessen. För ytterligare frågor/funderingar kontakta André Björkvik på 073- 425 58 17 eller andre.bjorkvik@onepartnergroup.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Pauline Pettersson

Pauline Pettersson

Piero Gatica

Sara Ernström

Sara Ernström

Fredrik Moberg

Jeanette Hjalmarsson
0729-745500
Eldin Ljutovac

Jeanette Hjalmarsson

Magnus Olausson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: OnePartnerGroup
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 augusti 2024
  • Ansök senast: 6 september 2024

Besöksadress

Österängsvägen 3, JÖNKÖPING
None

Postadress

Österängsvägen 3
JÖNKÖPING, 55463

Liknande jobb


Receptionist

Receptionist

19 november 2024

19 november 2024

Spontanansökan - Receptionist

19 november 2024