OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Just nu söker vi en administratör i vår kunds räkning! Vi söker dig som tycker om att ha många bollar i luften och tycker om ett strukturerat arbetssätt. Uppdragets omfattning är uppskattat till 30-40h/v och förväntas att starta 22-02-2023 och pågå till 31-12-2023.
Uppdragsbeskrivning
Sektionens administratör är spindeln i nätet med många kontaktytor, både internt och externt. Administratören ska vara beställaren behjälplig med olika administrativa uppgifter i verksamheten. Administratören behöver ha en god prioriteringsförmåga och vana av att arbeta med många uppgifter samtidigt.
Exempel på uppdrag och ansvar:
- Utföra dokumenthantering enligt vår kunds rutiner och riktlinjer
- Diarieföra handlingar i systemet EDIT samt vara behjälplig vid begäran om offentliga handlingar från extern part
- Hantera beställningar av IT och kontorsmaterial
- Fakturahantering i Agresso
- Vara behjälplig vid nyanställningar
- Medverka i verksamhetsutveckling, t ex framtagning av nya rutiner, utbildningsmaterial etc
Om dig
För att axla rollen som administratör tror vi att du är strukturerad, självständig och är inte rädd för att ta egna initiativ. Vi tror också att du är van vid att ha många bollar i luften och trivs i en miljö där det är full fart. För att trivas i rollen ser vi gärna att du har ett öga för service och besitter en god kommunikativ förmåga.
För att axla rollen ser vi gärna att du har dokumenterad erfarenhet av följande:
- Minst 3 års erfarenhet av administrativt arbete
- Gymnasial/högskoleexamen med inriktning ekonomi, samhälle, natur eller teknik.
- Minst 3 års erfarenhet av daglig användning av Officepaketet
- Minst 3 års erfarenhet av handläggning och registrering av olika system så som ekonomi- och dokumenthanteringssystem.
Det är meriterande om du har minst 3 års erfarenhet av arbete i offentlig förvaltning, minst 5 års erfarenhet av att kunna läsa, förstå och redigera dokumentation med tekniskt och ekonomiskt innehåll inom transport- teknik eller infrastruktursektor eller erfarenhet från minst 1 tidigare uppdrag av att delta verksamhetsutvecklingsprojekt.
Övrigt
-
Start: 22-02-2023
-
Slut: 31-12-2023 med möjlighet till förlängning
-
Placering: Stockholm
-
Omfattning: 30-40h/vecka
Ansökan
Låter uppdraget intressant? Skicka in din ansökan snarast då urvalsarbetet och intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Du ansöker enkelt genom att skicka in ditt CV samt svara på några frågor. De kandidater som bäst matchar rollen kommer telefonintervjuas och sedan bli kallade till en intervju hos oss på Devotum. Nästa steg är en intervju hos vår kund. Referenstagning på slutkandidater är en del av processen.
Har du några frågor om uppdraget är du välkommen att höra av dig till Sanna Jurén på 072 897 82 65.