OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Just nu söker vi en administratör i vår kunds räkning! Vi söker dig som tycker om att ha många bollar i luften och tycker om ett strukturerat arbetssätt. Uppdragets omfattning är uppskattat till 20h/v och förväntas att starta 01-06-2023 och pågå till 31-12-2023.
Uppdragsbeskrivning
Administratören stöttar projektledare och projektmedlemmar i det dagliga arbetet i programmet. Administratören ska vara beställaren behjälplig och bidra till att effektivisera verksamheten genom att stödja medarbetarna och skapa struktur. Administratören kommer huvudsakligen att bistå i arbetet med diarieföring och dokumentation i flera projekt inom infrastruktur.
Exempel på arbetsuppgifter nedan:
- Arbeta utifrån vår kunds riktlinjer, strategier, beslutade arbetssätt och rutiner, så som PPH
- Arbeta med för projektens diarieföring och hantering av dokumentation
Om dig
För att axla rollen som administratör tror vi att du är strukturerad, självständig och är inte rädd för att ta egna initiativ. Vi tror också att du är van vid att ha många bollar i luften och trivs i en miljö där det är full fart. För att trivas i rollen ser vi gärna att du har ett öga för service och besitter en god kommunikativ förmåga.
För att axla rollen ser vi gärna att du har dokumenterad erfarenhet, utbildning och kompentenser av följande:
- Minst gymnasial examen
- Minst 1 års erfarenhet av att arbeta i projektform med administrativa uppgifter
- Minst 3 års erfarenhet av Microsoft Office och mycket goda datorvana i allmänhet
- Minst 1 års erfarenhet av arbete i en beställarorganisation samt inom offentlig verksamhet
Det är meriterande om du har kompentens inom dokumenthantering eller minst 1 års erfarenhet från Athena, Agresso eller likande system inom ekonomisystem, dokumenthanteringssystem eller system diarieföring.
Övrigt
-
Start: 01-06-2023
-
Slut: 31-12-2023
-
Placering: Stockholm
-
Omfattning: 20h/vecka
Ansökan
Låter uppdraget intressant? Skicka in din ansökan snarast då urvalsarbetet och intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Du ansöker enkelt genom att skicka in ditt CV samt svara på några frågor. De kandidater som bäst matchar rollen kommer telefonintervjuas och sedan bli kallade till en intervju hos oss på Devotum. Nästa steg är en intervju hos vår kund. Referenstagning på slutkandidater är en del av processen.
Har du några frågor om uppdraget är du välkommen att höra av dig till Sanna Jurén på 072 897 82 65.