Administratör till kund i Stockholm – långt uppdrag!

Administratör till kund i Stockholm – långt uppdrag!

Arbetsbeskrivning

Söker du ett långt uppdrag (1 år) i Stockholmsområdet? Är du strukturerad och noggrann i ditt arbetssätt och besitter en god allmän systemvana? Då kan det vara just dig vi söker!
Om tjänsten
Vi på Perido är på jakt efter en Administratör till vår kund, ett kommunalägt koncernbolag med kontor beläget i Bromma, Stockholm.
Dina arbetsuppgifter
I rollen som Administratör kommer du att ansvara för att samla in och sammanställa information, där man behöver ta kontakt och påminna berörda parter för att säkerställa att nödvändig information tillhandahålls. Det kan handla om att hantera skadeanmälningar, uppdatera formulär, sammanställa uppföljningar, samt ha ett administrativt ansvar kopplat till utredningar i projekt. Då detta är en ny roll kan andra administrativa uppgifter förekomma utefter behov från enheterna.
Dina egenskaper
Att utföra arbetsuppgifterna med god struktur och noggrannhet är A och O för att lyckas i denna administrativa roll. Du är mån om att ge den bästa servicen och tar stort ansvar för att det du levererar håller hög kvalitet. Du har lätt för att skifta fokus och prioritera dina arbetsuppgifter. Avslutningsvis ser vi att du som söker har god systemvana för att obehindrat kunna hantera och navigera sig i olika system.
Är det dig som vi söker efter?
Vi ser fram emot att läsa din ansökan, varmt välkommen med den redan idag!
Kvalifikationer:
Gymnasieutbildning eller motsvarande
Minst ett (1) helt års aktuell arbetslivserfarenhet av liknande roll
Mycket goda kunskaper i MS Office
Mycket god allmän systemvana

Omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag 12 månader. Start 2023-01-16.
Ansökan
Ansökan görs på vår hemsida perido.se/. Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst och fyll i dina uppgifter samt bifoga CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att viss information gällande uppdraget och/eller kundföretaget medvetet kan ha utlämnats från annonsen, först vid kontakt med ansvarig rekryterare får du all information som du behöver.
Ansvarig rekryterare för denna tjänst är Amanda Delvén som kan nås på mejl amanda.delven@perido.se. Om du har frågor eller funderingar så är du även välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange alltid tjänstens referensnummer 33574 i ämnesraden.
Om Perido
Varför heter vi Perido? Det kommer från det latinska ordet Peridoneus som betyder ”väl matchad”. Att matcha vår konsults kompetens och karriärinriktning med våra kunders behov är det vi är allra bäst på! Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig till nästa steg i yrkeslivet och vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 50 medarbetare internt och över 800 konsulter på uppdrag över hela landet. Som konsult hos oss blir du en viktig del av vår organisation och du växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om oss på Perido: perido.se/om-oss/om-oss-undermeny/.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 november 2022
  • Ansök senast: 14 december 2022

Besöksadress

Katarinavägen 15
Stockholm

Postadress

Katarinav 15, 8 tr
STOCKHOLM, 11645

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024