Administratör till kund i Strängnäs

Administratör till kund i Strängnäs

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en administratör till en av våra kunder för ett kortare uppdrag på 3-4 månader med omgående start.
Har du erfarenhet av administrativa arbeten, är serviceinriktad,  god datorvana och är snabblärd så är detta ett arbete du ska söka. 

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt att du har en bra samarbetsförmåga. På Randstad strävar vi efter att erbjuda dig en mängd karriärmöjligheter, så att du kan utveckla din kompetens och få ett välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Ansvarsområden
I rollen som administratör kommer du ha varierande arbetsuppgifter, men där främsta arbetet är hantering och registrering av följesedlar i affärssystem. Det kommer även ingå andra allmänna kontorsuppgifter. 

Kvalifikationer
Det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta i en liknande roll med administrativa arbetsuppgifter. Vidare som person är du flexibel, lyhörd,snabblärd och trivs att jobba självständigt. Vi ser gärna att du även är:
serviceinriktad
har goda kunskaper i att arbeta i olika affärssystem
strukturerad
har erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter
meriterande är om du arbetat inom logistik eller transport
Kan börja omgående
Körkort och tillgång till bil

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. Passar den här beskrivningen in på dig? Då är du välkommen att skicka in din ansökan redan idag!

Ansökan
Intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. 

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 oktober 2022
  • Ansök senast: 16 oktober 2022

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


4 oktober 2024

2 oktober 2024