OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För kunds räkning söker vi dig som vill arbeta med administrativt arbete. Är du tillgänglig omgående för ett konsultuppdrag i ca 3 månader? Ansök i så fall direkt!
Om uppdraget
Här blir du anställd av Stegra Rekrytering och uthyrd till vår kund för ett uppdrag på ca 3 månader. Uppdraget innebär att hantera enklare administrativa uppgifter, exempelvis att hantera ärenden som kommer in, fördela ärenden i kundens ärendehanteringssystem genom att kontrollera vilken kund det gäller och vem som ärendet ska till. Du kommer också att spara ner och arkivera dokument som kommer in till kunden (digitalt).
Din profil
Vi söker dig som är tillgänglig omgående för ett uppdrag på ca 3 månader. Har du tidigare erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter är det meriterande, men inte ett krav. Har du grundläggande förståelse, intresse eller tidigare erfarenhet av att hantera siffror eller ekonomiarbete är det ett plus.
Du kommer tillhöra en grupp med andra kollegor och medarbetare som sitter tillsammans vilket innebär att en social och kommunikativ förmåga är viktigt för att lyckas i uppdraget.
Krav för tjänsten
Du behöver vara kommunikativ, noggrann och ha ett stort kundfokus
Meriterande
Erfarenhet av administrativa uppgifter eller ekonomiarbete
Övrigt
Startdatum: Så snart som möjligt
Omfattning: Heltid upp till 3 månader
Du söker tjänsten genom att besvara några frågor och bifoga ditt CV eller din Linkedin-profil. De som går vidare bjuder vi in till digital intervju. Vi arbetar kompetensbaserat genom hela rekryteringsprocessen.
Om du har frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Johanna Holmquist via 076-029 90 39 eller johanna@stegra.nu.
Stegra Rekrytering AB hanterar hela rekryteringsprocessen och alla frågor om tjänsten besvaras av Stegra.