Administratör till kund i Umeå

Administratör till kund i Umeå

Arbetsbeskrivning

Är du en noggrann och serviceinriktad lagspelare med tidigare erfarenhet inom administrativt arbete? Vi söker nu för vår kunds räkning en självgående administratör med start i september fram till den sista december, med goda chanser till förlängning. Ansök redan idag, urval sker löpande!

OM TJÄNSTEN
Vi söker för vår kunds räkning en administratör som trivs att arbeta strukturerat med hög grad av noggrannhet. Uppdraget är på heltid med start i september och fram till slutet på december, med goda möjligheter till fortsättning vid gott samarbete.

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
I rollen som administratör kommer du att arbeta som administrativt stöd till chefer och ledningsgruppen inom samhällsbyggnad. Arbetsuppgifter kan variera av att:


* Handlägga enklare ärenden
* Ansvara för beställning, debitering, kontering av fakturor och hantering av tidrapporter
* Utföra generella administrativa ärenden i form av posthantering, registrering och fördelning av inkomna handlingar
* Ansvara för utlämnande av allmänna handlingar och dokument


VI SÖKER DIG SOM
- Har relevant eftergymnasial utbildning exempelvis med inriktning mot statsvetenskap, samhällskunskap, juridik eller annan likvärdig arbetslivserfarenhet
- Har god datorvana samt kunskap inom Office-paketet
- Kan obehindrat kommunicera på både svenska och engelska i tal och skrift, detta då båda språk används i arbetet

Meriterande om du har erfarenhet av arbete inom offentlig eller politisk verksamhet

Övrig information


* Start: September
* Omfattning: Heltid
* Placering: Umeå


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 september 2022
  • Ansök senast: 7 oktober 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024

23 december 2024

23 december 2024