Administratör till kund i Uppsala

Administratör till kund i Uppsala

Arbetsbeskrivning

Har du gedigen arbetslivserfarenhet som administratör?Varmt välkommen med din ansökan!Om uppdraget
Vi söker nu en erfaren administratör till vår kund i Uppsala. Uppdraget ska påbörjas 2024-08-26och pågå till och med 2025-08-19. Det finns möjlighet till förlängning upp till ett år. Tjänstgöringsgraden är på 100 % och arbetet utförs under kontorstider. Arbetet sker på plats i kundens lokaler i Uppsala. Det finns möjlighet till distansarbete upp till 2 dagar i veckan, efter överenskommelse med kunden.
Referensuppdrag krävs för uppdraget.
Dina arbetsuppgifter
Som direktörsassistent utgör du i första hand ett kvalificerat administrativt stöd. Arbetsuppgifterna innefattar bland annat mötesadministration både internt och med externa besökare samt planeringsdagar och dylikt. Du koordinerar, för minnesanteckningar och kommunicerar olika frågor och aktiviteter.Andra arbetsuppgifter som innefattar rollen:
Beredningar
Diarieföring
Kalenderfrågor
Inkommande mail till funktionsbrevlåda
Fakturahantering

Då flera frågor är myndighetsövergripande behövs ofta samverkan med flera delar av organisationen. I ditt arbete förväntas du agera med stor självständighet och hög integritet.

Dina kvalifikationer
Gymnasium eller likvärdig utbildning
Mycket goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet som administratör/assistent
Kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som skrift
Relevant erfarenhet från liknande uppdrag vid statliga myndigheter

Vi sökeren ordningsam person med god struktur och god kommunikativ förmåga, liksom god samarbetsförmåga.
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska.Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 4/7.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Elvira Henningsson elvira.henningsson@bemannia.se
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på 076 013 22 00.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 juli 2024
  • Ansök senast: 4 juli 2024

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


Redovisningsassistent

Redovisningsassistent

20 december 2024