Administratör till kund i Vårby!

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Har du erfarenhet av administration och är van att arbeta i ett högt tempo? Gillar du att arbeta självständigt och besitter en hög kommunikativ förmåga? Då har vi tjänsten för dig!

Som administratör kommer du ha en aktiv kommunikation med leverantörer, där dina huvudsakliga uppgifter är att ta emot beställningar och se till att dessa levereras. Ytterligare arbetsuppgifter som du kommer få ta del av är registrering och lagerföring av varor i ett bokningssystem.


Din profil
Vi söker dig som är driven, initiativtagande och kommunikativ. Du ska vara van att arbeta i ett högt tempo och inte vara rädd för att delegera vidare. För att trivas i rollen är det viktigt att du är lösningsorienterad och har lätt för att samarbeta med andra samt att du är van att arbeta i olika system. Du kommer att agera som spindeln i nätet vilket gör att du måste ha en god förmåga att kunna ha många bollar i luften, även vid ett högt tempo. Tidigare erfarenhet av administration eller erfarenhet av liknande tjänster är meriterande.

Om Logent
Logent är en oberoende tjänsteleverantör inom logistik med ett heltäckande erbjudande inom Supply Chain Management. Vårt erbjudande innefattar tjänster och branschlösningar inom våra tjänsteområden Logistik, Bemanning, Hamn & Hub och Kompetens. Logent finns representerade på ett flertal orter i Sverige och Norge med ca 3000 anställda. Under 2017 omsatte Logent ca 1,3 miljarder SEK.
Vi är måna om våra anställda och erbjuder alla medarbetare försäkringar och marknadsmässiga löner. För dig som vill prova på att arbeta i Norge eller kan tänka dig att arbeta vid någon av de andra orterna där Logent finns representerade i Sverige så har vi på Logent många roliga uppdrag att erbjuda, vi ser gärna att våra anställda utvecklas inom koncernen!
Läs mer på www.logent.se


Om ansökan
Tjänsten skall tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker löpande. Du ansöker om tjänsten via annonsen, vi behöver ditt CV och ett ansökningsbrev. Ansvarig rekryterare går igenom inkomna ansökningar och gör urval, är du en av dem som går vidare i processen kommer du att bli kontaktad för en första telefonintervju och avstämning kring erfarenheter relevanta för tjänsten. Går du sedan vidare i processen får du möjlighet att komma till Logent för att träffa ansvarig rekryterare på en personlig intervju.

Kontaktpersoner på detta företaget

Patrik Nielsen

Love de Val

Love de Val

Nathalie Wiklund

Nathalie Wiklund

Athina Bagiopoulou

Athina Bagiopoulou

Athina Bagiopoulou

Linn Landin

Lina Johansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Intern Stockholm Stockholm
  • 1 plats
  • 11 dagar - 3 månader
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillfälligt arbete, 11 dagar - 3 månader
  • Publicerat: 17 oktober 2018

Besöksadress

HAMMARBY KAJ 14
None

Postadress

HAMMARBY KAJ 14
Stockholm, 12030

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024