Administratör till kund inom fordonsindustrin

Administratör till kund inom fordonsindustrin

Arbetsbeskrivning

Just nu letar vi efter en administratör till vår kund inom fordonsindustrin! Vill du vara en del av ett team som är stolta över sina arbetsuppgifter samt hjälper varandra att nå framgång? Då är denna tjänst något för dig!

OM FÖRETAGET

Du kommer att vara en del av ett team av högkvalificerade kollegor där du får möjlighet att utvecklas både på en professionell och på en personlig nivå. När du arbetar i hjärtat av vår kunds HR-verksamhet kommer du att ha stor inverkan på hur andra delar i organisationen uppfattar och använder HR-tjänster. Vi hoppas att hitta dig som vill ha en ambition att stanna och växa inom vår kunds bolag.

OM TJÄNSTEN

I denna rollen kommer du att bli en del av ett projekt där kunden skall migrera personalhandboken till ett nytt system. Arbetsuppgifterna kommer innebära att förbereda, formatera/skriva om artiklar, ladda upp artiklar i den nya portalen och ha kontakt med informationsägare. Du kommer att arbetsledas av en senior kollega som har övergripande ansvar för migreringen.

OM DIG

Vi söker dig som har en kandidatexamen inom personalområdet eller motsvarande arbetslivserfarenhet. Vidare ser vi att du har erfarenhet av att arbeta med administration. Ett krav är att du har goda datorkunskaper i Office-paketet, har du tidigare arbetat i SAP är det starkt meriterande. Slutligen är det ett krav att du talar samt skriver obehindrat på både svenska och engelska.

Vi söker dig som har ett genuint intresse för administration och noggrannhet. Vi ser att du drivs av utmaningar samt att du får vara med att kontinuerligt utveckla processer och servicelösningar. För att lyckas i denna position är du strukturerad, kommunikativ och har en god förmåga att prioritera i arbetet. Slutligen är du analytisk person som gärna kommer med förbättringsförslag.

OM ANSTÄLLNINGEN

• Placeringsort: Göteborg
• Tjänstgöringsgrad: Heltid
• Tillträde: Omgående
• Anställningsform: Visstidsanställning

Forma framtiden med oss!
Lernia är ett av Sveriges ledande företag inom kompetensutveckling och kompetensförsörjning. Vi finns över hela landet och har tjänster inom vuxenutbildning, bemanning, rekrytering och omställning. Varje år får 9 000 bemanningskonsulter jobb på Lernia. Som konsult kan du prova på olika roller, dra nynna nytta av din befintliga kompetens eller kanske ta nästa steg i karriären, samtidigt som du har samma trygghet som hos andra företag. Välkommen till Lernia – tillsammans formar vi din framtid!
Läs mer på lernia.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Passert
0730-922 704
Anders Söderlund
070-695 22 94
Lotta Myllyvainio
072 254 15 10
Fredrik Belin
0722-543 397
Fredrik Belin
072-254 33 97
Lotta Myllyvainio
072-254 15 10
Fredrik Belin
072-2543 397
Fredrik Belin
072 254 33 97
Fredrik Belin

Hanna Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lernia
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 januari 2022
  • Ansök senast: 12 februari 2022

Besöksadress

Lernia Bemanning AB, NYKÖPING
None

Postadress

Sergels Torg 12, Plan 11
Stockholm, 11191

Liknande jobb


27 november 2024

Koordinator till bemanningsenheten

Koordinator till bemanningsenheten

26 november 2024

Bemanningsplanerare

Bemanningsplanerare

26 november 2024