Administratör till kund inom handelsbranschen

Administratör till kund inom handelsbranschen

Arbetsbeskrivning

Till vår kunds avdelning som hanterar leverantörshantering, kontraktshantering, kategorihantering, inköp, inköp och licenshantering söker vi en administratör som kan avlasta. Arbetet sker i ServiceNow, Jira och Microsoft 365-plattformen.

Vi söker dig som gillar administration och tycker om att ge stöd till kollegor. Du behöver vara flexibel och öppen, eftersom arbetsuppgifterna kan förändras.


Avlastning just nu behövs i åtkomsthantering, stödja kollegor i hur man använder verktygen, främst ServiceNow, Jira och Vendor Scorecard. I rollen ingår även sammanställning av enkätresultat i Excel samt skapa presentationer, Jira administration samt Share Point publicering.


Flytande svenska och engelska i tal och skrift är ett krav. Du kommer ge hjälp på båda språken.
Vi söker dig som är nyfiken, prestigelös, tycker om att hjälpa till med flera olika parallella uppgifter. Tidigare kunskaper om ServiceNow är önskvärt men inget måste. Inga djupa tekniska ServiceNow-kunskaper behövs, men det är en fördel om du har arbetat i plattformen och är bekväm med att navigera i den.


Start omgående, heltid, visstid sex månader med möjlighet till förlängning.

Din ansökan

Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post info@quest.se

Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post.

Varmt välkommen med din ansökan!

Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning.

Du kommer att vara anställd av Quest Consulting och arbeta som konsult hos vår kund. Detta är ett uppdrag på 6 månader med möjlighet till förlängning.

Om Quest Consulting

Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.

Kontaktpersoner på detta företaget

Quest Consulting

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Quest Consulting
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 februari 2022
  • Ansök senast: 15 februari 2022

Besöksadress

Upplandsgatan 7 11123 Stockholm
None

Postadress

Upplandsgatan 7
Stockholm, 11123

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024