Administratör till kund på Gärdet!

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Är du en serviceinriktad och duktig administratör som vill arbeta med varierande arbetsuppgifter inom en stor statlig verksamhet? Värdesätter du ett prestationsorienterat arbetssätt med hög kvalitet? Då kan detta vara ett spännande uppdrag för dig!

Kunden är belägen centralt i Stockholm. Uppdraget beräknas starta omgående och pågår i 6 månader framåt, med möjlighet till förlängning. Tjänsten är på heltid och under kontorstider.

Som administratör kommer du att stödja samtliga chefer, projektledare och medarbetare för att underlätta den dagliga verksamheten.

Förekommande arbetsuppgifter:

- Personaladministration såsom tidsrapportering
- Stötta chefer i beredning av inkommande ärenden
- Skriva protokoll, uppdatera aktivitetslistor samt sammanställa underlag
- Administrera funktionsbrevlådor och ta hand om intern service
- Ansvara för kommunikation av information till enhetens medarbetare
- Arbeta med förbättringsarbete av verksamheten
- Sköta expediering och distribution av beslut samt föreskrifter
- Vara kontaktperson i verksamheten gällande administrativa frågor


Din profil
För att vara aktuell till denna tjänst måste du uppfylla följande kompetenskrav:

- Godkänd gymnasieutbildning
- Eftergymnasial utbildning inom relevant område
- Tre (3) års arbetslivserfarenhet inom aktuellt yrkesområde
- Erfarenhet av dokument- och ärendehantering
- Goda kunskaper i svenska och engelska avseende tal och skrift
- God datorvana (officepaketet)

Tidigare erfarenhet av arbete i SharePoint eller att du har jobbat inom statlig verksamhet innan är meriterande.

Arbetet förutsätter förmåga att planera och organisera aktiviteter proaktivt och ställer krav på stor flexibilitet och anpassningsförmåga. Arbetet på enheten sker till stor del i projektform, med flera projekt parallellt, och innebär därför behov av ett strukturerar arbete.

Som person bör du vara självgående, prestigelös och redo att rycka in där det behövs. Du är snabblärd och har lätt för att lära dig nya system. Självklart är du också ordningsam, noggrann och lojal. Du är också serviceinriktad och vet vikten av att vara en god ambassadör för Arena Personal.

Passar tjänsten dig och är du tillgänglig från början av augusti? Skicka då in din ansökan redan idag! Intervjuer sker löpande.


Vi erbjuder
Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.

Som konsult hos Arena Personal har du en personlig kontakt med din konsultchef som engagerar sig i din framgång och karriär. Du får också en marknadsmässig lön, friskvård, pensionsavsättning samt anslutning till vårt kollektivavtal – en trygg anställning!

Inte nog med det – som anställd hos Arena Personal har du även möjlighet att träna hos World Class till ett mycket fördelaktigt pris.


Om verksamheten
Arena Personal har 20 års branscherfarenhet och är verksamma inom bemanning och rekrytering. Våra cirka 800 externa medarbetare verkar på cirka 500 arbetsplatser varje år. Arena Personal är en del av Arenakoncernen, där även Arbetslivsresurs, Impact och World Class ingår. Som en del av Arenakoncernen är vi en komplett HR-partner som erbjuder rekrytering, bemanning, organisationsutveckling, omställning och rehabilitering. Vi är experter på att få rätt person på rätt plats och erbjuder lösningar som passar våra externa medarbetare lika bra som våra kunder.

Ansökan
Tre enkla steg till ditt nya jobb:

1. Du ansöker genom att klicka på ”ansök här” eller ”ansök via extern webbplats”.
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på ”Sök jobbet” och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post.
Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Ulla Mogard
08-587 117 44
Isabelle Lilja
0739-17 92 12
Maria Danielsson
08-58711731
Linn Kimreus

Martin Andersson
073-5179044
Erica Odenmyr
0708257657
Sadat Maxhuni
0734323735
Ida-Maria Bruhn

Ida-Maria Bruhn
08-587 117 00
Karin Degerlund Lindgren
0722277902

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Arena Personal Sverige AB Stockholm
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid, mer än 6 månader
  • Publicerat: 25 augusti 2017

Besöksadress

Fleminggatan 7, Stockholm
None

Postadress

Fleminggatan 7
Stockholm, 10425

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024