Administratör till kundföretag

Arbetsbeskrivning

Är du öppen för ett nytt jobb och en ny möjlighet idag?
Vi söker omgående en driven administratör som kan avlasta vårt kundföretag med diverse administrativa sysslor.

Information om tjänsten
Tjänsten är en visstidsanställning (ca 1 månad) som bemanningskonsult med anställning hos Ghost Competence.
Du kommer agera administratör och sköta diverse kontorssysslor för kunds räkning inom industri.
Tjänsten är placerad hos kund i Skellefteå och begränsad till december månad med chans till förlängning.


Information om kundföretaget
Lokalt företag som levererar tjänster och produkter till den tunga industrin så som mekaniskt underhåll, försäljning och montage av travers samt telfer system, industriinredningar, försäljning och montage samt besiktning av pallställ, flytt av industri och tunga maskiner.

Som medarbetare hos oss kommer du att ha regelbunden kontakt med våra kunder och beställare.
För att kunna leverera en förstklassig service planerar och genomför vi jobben tillsammans med våra kunder.

Dina arbetsuppgifter
Diverse traditionella arbetsuppgifter inom ekonomi och administration.


Vi söker dig som
Är tillgänglig omgående för bemanningsuppdrag via Ghost Competence.
Erfarenhet är meriterande men inget krav, personlighet och inställning värderas högt.
Du är arbetsflitig och lättlärd, har ett stort engagemang och egen initiativförmåga.

Vi erbjuder en bra villkor och marknadsmässig lön enl. ök.

Då anställning är aktuellt omgående (from 1 dec) så tillsätts rollen genom löpande urval, skicka därför in din ansökan via vår web genom att registrera en användare och bifoga cv och personligt brev.
Pga GDPR tar vi inte emot ansökningar via e-post.

Ev. frågor besvaras av ansvarig rekryteringskonsult, Fredrik Sundvall, 070-669 88 62 alt. fredrik@ghostcompetence.se



Om oss
Ghost Competence är ett auktoriserat rekrytering och bemanningsföretag med lokalt fokus på Norrland.
Vi är drivna och sätter högt värde på personlig service och utgår ifrån att du har samma egenskaper som oss.
För oss är det viktigt att du är trygg och harmonisk med din anställning och känner dig som en del av företaget.
Därför erbjuder vi alltid våra konsulter en personlig coach och mentor som finns nära till hands för att besvara dina frågor.

Kontaktpersoner på detta företaget

Joakim Nimarker
070-6698572
Joakim Nimarker
070-6698572
Tobias Nilsson
070-6698550
Joakim Nimarker

Marlene Lundberg

Marlene Lundberg
0706698524
Jonas Lindgren

Marlene Lundberg

Jonas Lindgren

Marlene Lundberg
070-669 85 24

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ghost Competence AB
  • 1 plats
  • 11 dagar - upp till 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 november 2021
  • Ansök senast: 12 december 2021

Besöksadress

Hallvägen 1, Skellefteå
None

Postadress

Hallvägen 1
Skellefteå, 90353

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024