OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För vår kunds räkning söker vi nu en medarbetare vars huvudsakliga arbetsuppgifter är administration gällande pensions-och försäkringsärenden. Tjänsten är på heltid, med start omgående. Arbetstiderna är kontorstider.
Vilka blir mina arbetsuppgifter?
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter som administratör är hantering och administrering av ärenden samt rapportering avseende försäkring och pension. Office-paketet och datorn är dina huvudverktyg och du kan också komma att behöva kontakta kunder eller andra interna avdelningar för att lösa frågor eller problem som uppstår.
Vad erbjuder ni mig?
Workz brinner för att hela tiden utveckla god kundservice. Därför är vårt mål att ta din karriär och ditt CV till en ny nivå under din tid hos oss. Det gör vi genom att:
• Vår operativa chef finns alltid nära till hands för att hjälpa dig att utvecklas och trivas med ditt arbete.
• Du omfattas av kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande exempelvis lön, semester och pension.
Vad krävs av mig?
Här handlar det om att vara noggrann och tycker om att arbeta självständigt och strukturerat. Vi ser även gärna att du är effektiv och flexibel. Andra formella krav:
• Mycket god kunskap i Officepaketet.
• Tidigare arbetslivserfarenhet. Meriterande med erfarenhet inom administration och/eller service men inget krav.
• Uttrycker dig bra på svenska i såväl tal som skrift.
Det låter intressant, hur ansöker jag?
Första steget är att registrera ditt CV på vår hemsida så hör vi av oss.
Har du frågor? Maila till personal@workz.se eller ring 08- 22 45 22.
Lycka till!
Kontaktpersoner på detta företaget
Ulrica Engbrink
Jonas Norén
Emmy Angeklint
Sanna Larsen
Daniel Topic