Administratör till kundsupport på Medborgarskolan Mitt

Administratör till kundsupport på Medborgarskolan Mitt

Arbetsbeskrivning

Medborgarskolan finns över hela Sverige genom våra cirka 70 lokalkontor. Här erbjuder vi folkbildning både i egen regi och tillsammans med föreningar och andra samarbetspartners. På många orter erbjuder vi också uppdrag och skolverksamhet.

Medborgarskolan består av sju ideella föreningar – en riksorganisation och sex regioner - som var för sig är självständiga med fullt ansvar för den egna verksamheten inom folkbildning, uppdrag och skolor.

Region Mitt omfattar Värmland, Örebro, Västmanland, Uppsala, Södermanlands, Gävleborg och Dalarnas län.

Nu söker vi en administratör till Kundsupport på Medborgarskolan Mitt
Vi är en folkbildningsorganisation med cirka 60 medarbetare och närmare 700 cirkelledare. Utöver vår omfattande folkbildningsverksamhet driver vi även en förskola, en grundskola och en gymnasieskola. Vårt kontor i Karlstad har cirka 10 kollegor som nu ser fram mot att välkomna en ny administratör till kundsupportteamet som utöver dig består av två administratörer i Karlstad.

Dina arbetsuppgifter
Som administratör på kundsupport kommer du att:

• Hantera sedvanliga kundsupportuppgifter.
• Ha kontinuerlig kontakt med deltagare.
• Genomföra interna administrativa beställningar.
• Övrigt administrativt arbete, såsom att utforma/skriva rutiner och arbeta med uppföljning.
• Arbeta med merförsäljning.

Du blir en viktig länk i verksamheten och förväntas samarbeta med alla områden inom organisationen. Det finns också möjlighet för dig att vara med och påverka vårt arbetssätt och utvecklingen inom verksamheten. Du rapporterar till marknads- och kommunikationschefen som även leder kundsupportavdelningen.

Vem är du?
För att lyckas i rollen tror vi att du har:

• Minst en gymnasieutbildning och gärna några års arbetslivserfarenhet som innefattar kundkontakt.
• God organisationsförmåga och värdesätter struktur och rutiner.
• Mycket god systemvana samt viljan att snabbt lära sig nya system.
• Förmåga att arbeta både självständigt och i team.
• Ett kreativt tänkesätt och gillar att hitta smarta lösningar för att förbättra arbetssätt och verksamheten.
• Starkt servicetänk och är lyhörd för kunders och kollegors behov.
• Trygghet i dig själv och din roll.

Vad vi erbjuder
Vi erbjuder en trevlig arbetsplats med härliga kollegor i centrala Karlstad. Vi månar om våra medarbetare och har därför ett flertal fina förmåner att ta del av, exempelvis friskvårdsbidrag. Vårt förmånliga arbetstidsavtal inkluderar halvdagar innan röda dagar och ledighet på klämdagar, vilket ger extra tid för återhämtning och privatliv. Vi har självklart kollektivavtal och investerar i våra medarbetare för att främja deras hälsa och välmående.

Övrigt:
Tjänsten är en heltidstjänst och vi tillämpar 6 månaders provanställning.
Vi ser gärna att du kan börja så snart som möjligt.

I denna rekrytering samarbetar vi med Qtym. Har du några frågor angående tjänsten är du välkommen att kontakta Sofia Graflund på 070-423 34 23 alt E-post: sofia.graflund@qtym.se
Vi hanterar ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, som är den 30 juni.

För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt via ansökningsknappen.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Qtym
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 juni 2024
  • Ansök senast: 30 juni 2024

Liknande jobb


25 november 2024

25 november 2024

CUSTOMER SERVICE ADMINISTRATOR

25 november 2024

25 november 2024