OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du van att hantera reklamationer och gillar du administration och kundrelationer? Då behöver vår kund dig några månader.
Konsultuppdraget startar omgående och varar minst året ut.
Dina arbetsuppgifter i huvudsak
• Hantera reklamationer från kund, från mottagande till nöjd kund.
• Kvalitetskontroll och kontakt med leverantör vid kvalitetsbrister
• Ansvara för att kalibrering utförs på mätutrustning
• Returer, krediteringar
• Minska kvalitetsbrister i produktionen genom förebyggande åtgärder, ständiga förbättringar
• Rapportering och sammanställningar till ledningsgruppen
• Underhålla och säkerställa att valt kvalitetsledningssystem efterföljs.
• Leading by doing! Föregå med gott exempel och arbeta efter kundens ledord, vara en inspirationskälla för sina medarbetare och dela med sig av sin kunskap.
• Bidra till positiv stämning, gott samarbete och skapa lagkänsla inom organisationen.
Vem är du?
• Eftergymnasial utbildning inom kvalitet eller erfarenhet av liknande arbete
• Goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift.
• Goda kunskaper i Officepaketet
• Önskvärt med erfarenhet av ERP systemet Monitor, CRM systemet Hubspot och kvalitetsledningssystem
• Erfarenhet från tillverkande industri
Vi tänker att du gillar kundrelationer och du vill vara den som löser saker och ting till kunden. Du sätter affären och kunden först och arbetar som ett team för att nå våra uppsatta mål.
Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på https://www.poolia.se.
Poolia är ett registrerat rekryterings och bemanningsföretag, vi är auktoriserade av Kompetensföretagen och har kvalitetssäkrade processer och rutiner.
Kontaktpersoner på detta företaget
Jenny Persson
042-176608
Frida Ellingsen
0470-745554
Jenny Sini
046-460 23 02
Jenny Sini
Frida Ellingsen
0470-74 55 54
Mahlin Glyré
Måns Persson
0761-45 27 10
Mahlin Glyré
042 - 17 66 11
Patrik Staaf
042-176618
Annika Sjöberg
08-446 47 09