Administratör till lager i Lidköping under sommaren

Administratör till lager i Lidköping under sommaren

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Söker du ett sommarjobb och gillar att arbeta administrativt? Vi söker en logistikmedarbetare under sommaren till kund i Lidköping. 
Den största delen av arbetet kommer handla om administration men det innebär även att man är behjälplig vid att ta emot ordrar eller lasta. 

Är du intresserad så tveka inte att skicka inte att skicka in din ansökan redan idag! 

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Ansvarsområden
Arbetsuppgifter kommer bestå av att: 
Göra order till leverans
Stämma av fraktdokument.
Planera lastnings-/lossningstider för inkommande varor och göra transportbokningar.
Korrigera felaktiga godsmottag/ utleveranser.


Kvalifikationer
Vi ser att du som söker denna tjänst har truckkort. 
Denna tjänst är under sommaren och kräver att du är tillgänglig mellan v 24-v 32

Det är även meriterande om du läser eller läst en utbildning som har haft logistik på schemat.
Meriterande är också om du har erfarenhet från lagerarbete eller administration.

Ansökan
Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt. Sista ansökningsdag: 2022-05-16.

Vid frågor kontakta ansvarig konsultchef, Elin Brattberg på elin.brattberg@randstad.se

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. 

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 11 dagar - upp till 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 maj 2022
  • Ansök senast: 16 maj 2022

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Materielredogörare

Materielredogörare

22 november 2024