Administratör till Landvetter

Administratör till Landvetter

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Har du erfarenhet av administration och letar efter ditt nästa steg i karriären ? Nu söker vi efter dig med erfarenhet av administration för ett långsiktigt uppdrag med goda utvecklingsmöjligheter.

Som Administratör ansvarar du för flödesstyrning, planering och bokning av transporter och har en nära kontakt med leverantörer.  Detta är en roll för dig som trivs med ett högt tempo och att ta eget ansvar. Du ges möjlighet att utveckla dina styrkor inom spedition och logistik och blir en del av ett dynamiskt och kompetent team. Här har man kommit långt inom digitalisering och har fantastiska systemstöd för att underlätta arbetet. Med ett stöttande klimat och hög ansvarskänsla ges du utrymme att växa, här får du både ett trevligt arbetsklimat och vässar din kompetens.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. 
 

Ansvarsområden
Planering och bokning av transport enligt avrop från kund.
Leveransbevakning/avvikelserapportering.
Kontakt med leverantörer via mail och telefon.
Utfärdande av transportdokument.
Tullhantering




Kvalifikationer
Flytande svenska och engelska i tal och skrift.
Goda IT-kunskaper.
Du har erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter, gärna från liknande verksamhet
Det är meriterande om du har haft en ledarroll sedan tidigare.
Du har erfarenhet av tullhantering




Om företaget
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 mars 2023
  • Ansök senast: 31 mars 2023

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


6 december 2024

26 september 2024