Administratör till längre uppdrag

Administratör till längre uppdrag

Arbetsbeskrivning

The Place är ett rekryteringsföretag och en Worklife Partner, en plats för våra kunder och kandidater att växa på för att stärka sin affär och karriär. Vi är verksamma inom kompetensområdena Ekonomi, Administration, HR, Logistik, IT och Kommunikation och brinner för att matcha rätt kompetens med rätt företag och att skapa ett positivt arbetsliv för såväl kunder som medarbetare.

Rollen och uppdraget

Vår kund är ledande inom sin bransch och behöver nu förstärkning av en administratör till en av deras avdelningar. Kunden sitter centralt mitt i Stockholm med närhet till trevliga lunchrestauranger, butiker och förnödenheter och med mycket goda kommunikationsmöjligheter. Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid, med start omgående och minst 10 månader framåt och med goda möjligheter till förlängning eller överanställning av kundföretaget. För att vara aktuell för uppdraget behöver du alltså var tillgänglig att starta med kort varsel. Du kommer att vara anställd av oss på The Place men jobba ute hos kunden.

I tjänsten kommer du att jobba som administratör och tillsammans med ditt team kommer ni att arbeta framåt och långsiktigt. Du kommer att arbeta med administration kring olika intyg och avtal och ta emot, hantera och administrera olika ärenden i deras ärendehanteringssystem. Vidare kommer du att granska processer och delta i olika typer av förbättringsåtgärder. Du kommer också att ha mycket kontakt både internt och extern och behöver därför ha en god serviceförmåga.

Arbetsuppgifter

Rollen som administratör är bred och du kommer bland annat att ha följande arbetsuppgifter:

• Registrera och administrera avtal och intyg
• Ta emot och besvara ärenden
• Vara delaktig i förändringsprojekt
• Ha kontakt med anställda och myndigheter
• Övrig administration

Kvalifikationer

För att passa och göra succé i rollen ser vi gärna att du har:

• Gymnasieutbildning
• Tidigare dokumenterad erfarenhet av administrativt arbete
• Goda systemkunskaper
• God kommunikativ förmåga både på svenska och engelska
• Erfarenhet av att ha arbetat med administration på en löneavdelning är meriterande men inte ett krav

Dina personliga egenskaper

För att passa och göra succé i rollen ser vi att du är en positiv person som är strukturerad, noggrann, snabblärd och har en mycket god förmåga att se till att administrationen fungerar på ett sätt som skapar ordning och trygghet. Du är duktig på att arbeta självständigt och i grupp på ett målinriktat och resultatinriktat sätt. Vidare behöver du även vara prestigelös och tycka om att ge människor omkring dig god service. Vi önskar även att du tycker det är kul att hantera kontakter och kan arbeta med flera parallella administrativa uppgifter.

Stämmer det här in på dig? Då hoppas vi att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.

The Place – Where happy work happens

Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.

Sökord: Administratör, administration, The Place, konsultuppdrag, service

Sammanfattning

  • Arbetsplats: The Place AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 oktober 2022
  • Ansök senast: 6 november 2022

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024