Administratör till Länna

Arbetsbeskrivning

Om företaget
Startax är en ledande nordisk aktör inom grossisthandel av elektroniska reservdelar och tillbehör för fordon. Vår verksamhet i Sverige växer snabbt och nu söker vi en administratör till vår kontor i Länna.

Dina arbetsuppgifter
Som administratör kommer du att arbeta med att få vår vardag att fungera. Du blir en spindel i nätet för att hålla reda på kundreskontra, inleveranser och andra viktiga uppgifter främst inom administration.

Dina arbetsuppgifter kommer att innefatta:
• att rapportera in ankommande gods till vårt lager
• att ansvara för kundreskontra
• att kommunicera med vår revisor gällande kostnader för Startax Sweden
• att vara behjälplig inom orderadministration och lagerarbete när det finns behov
• att vara beredd på att hoppa in där det behövs hjälp, enstaka gånger
• att vara ambassadör för företaget du representerar

Din profil
Du är en person som älskar kundkontakter, kanske jobbar som teknisk servicerådgivare, säljare eller jobbar med ren administration.
I denna roll kan vi hjälpa dig att utvecklas och ta ditt nästa steg inom försäljning och marknadsutveckling.

För att passa in i vårt team behöver du vara driven i att skapa kontakter och försäljning. Prestigelöshet är kanske ett ord som missbrukas, men för oss är det ett måste. Du hamnar i ett gäng som har högt till tak, vi pratar, skrattar och respekterar varandra oavsett om man är chef, säljare eller lagerpersonal – vi driver företaget tillsammans.

Som Administratör på Startax är rätt attityd och inställning det allra viktigaste. Du är initiativrik och kommunikativ.
Du behöver vara bekväm inom de grundläggande delarna i Microsoft Office paketet, men vi förväntar oss inte en specialist.
Du behärskar svenska och engelska obehindrat i tal och skrift.

Detta är en tjänst på heltid, med start så snart det är möjligt. Du får en trygg anställning hos Autorekrytering och en konsultchef som guidar dig, stöttar dig och pushar dig till en framgångsrik karriär i motorbranschen.

Vi har kollektivavtal och är ett auktoriserat bemanningsföretag. Vi erbjuder dig rabatt på träningskort, friskvårdsbidrag samt tjänstepensionsavsättning. Frågor om tjänsten och processen besvaras av Autorekrytering och bemanningschef Catrin Fjellström, 08-409 144 47. Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt.

Välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Autorekrytering AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 21 augusti 2018

Liknande jobb


22 november 2024

22 november 2024

22 november 2024