OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Det här är ett konsultuppdrag under inledningsvis 8 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos kundföretaget. Det finns möjlighet till förlängning av uppdraget.
Om företaget:
Företaget, som ingår i en global koncern, arbetar med att leverera logistiktjänster världen över. De erbjuder allt från landtransporter, internationella sjö- och flygfrakter och konsulttjänster till att leverera lager- och logistiklösningar.
Bravura söker för kunds räkning en receptionist till ett företag inom logistikbranschen. Du får reda på vilket företag det är, om senast på en intervju.
Arbetsuppgifter:
I rollen tillhör du avdelningen indata. Avdelningen ansvarar för att all indata är korrekt och i tid samt för en effektiv administrativ process med högsta kvalitet för företagets landtransporter. Du kommer även vara engagerad i ärendehanteringen för fakturafrågor från kund samt avräkningsfrågor mot åkerierna. I tjänsten ingår därtill delaktighet i kvalitetsarbetet för distriktet vilket innefattar både inrikes och utrikestransporter.
Ett urval av arbetsuppgifter är:
•Ansvara för registreringar och rättningar mot transportörer
•Handlägga tilläggsdebiteringar mot kund, korrigera kundfakturor samt hantera övrig transportadministration
•Korrigera, analysera och rapportera avvikelser som del av distriktets kvalitetsarbete
•Hantera frågor från kunder gällande fakturering och administration
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Arbetslivserfarenhet inom administration
• Goda kunskaper i Office 365, framförallt Excel
• Goda kunskaper i svenska och engelska
Vi tror att du som söker är en person med sinne för struktur som trivs i en bred roll. Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och har förmågan att strukturera och prioritera ditt arbete utefter de ärenden som uppkommer. Vidare är det viktigt för dig att vara noggrann med detaljer i det dagliga arbetet och du lämnar inget ogjort. Att leverera lösningar till andra ser du som motiverande och du trivs i en dynamisk roll som innebär förändrade direktiv. Som person är du hjälpsam och du ställer alltid upp för att stötta andra, oavsett om det ingår i dina arbetsuppgifter eller inte. Vidare trivs du lika bra med att arbeta självständigt som att arbeta i team.
Övrig information:
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Spånga, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Administratör, administration, service, kundservice, support, kundsupport, kontorsadministration, kontorsarbete, kontor, koordinator, order, orderhantering, ordermottagning, backoffice, heltid, uppdrag, fakturering, ekonomi, admin, transport, logistik
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund