OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till vår kund i Malmö söker vi en administratör på cirka 3 månader inledningsvis, som ska arbeta med den Svenska, Danska och Norska marknaden via partners, system integratörer samt slutkunder.
Om tjänsten
Du får en central roll i teamet som ansvarar för utredning, registrering och administration av kundbeställningar samt andra kundförfrågningar. Du kan se fram emot ett stort eget ansvar, men också nära samarbete med kolleger i teamet, våra säljare och våra leverantörer samt givetvis våra kunder. Vi jobbar ständigt med förbättringar och vi har många förändringar i organisationen samt i våra processer. Vi arbetar med många olika system så multitasking är en del av det dagliga arbetet.
Arbetsuppgifter
Svara på inkommande ärenden via email och/eller telefon
Hantering av ärenden gällande priser, beställningar, licenser
Vara drivande i förbättringsarbeten
Vem är du?
För att lyckas i rollen bör du vara snabblärd och bra på att läsa processer, självgående och bra på att ta eget ansvar. Du har öga för detaljer och är duktig på att hantera många ärenden och förfrågningar samtidigt.
Utbildning på lägst gymnasienivå, gärna högre utbildning inom t.ex. logistik eller administration.
Flytande i Svenska (eller Norska/Danska) och Engelska
Meriterande är tidigare arbete i SAP.
Tjänsten är tänkt att börja omgående, varaktighet cirka 3 månader.
Så här söker du tjänsten
Den här tjänsten innebär att du kommer att bli anställd av Manpower men du kommer att tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Anneli Petersson på anneli.petersson@manpower.se
Sök tjänsten snarast möjligt då vi arbetar med löpande urval.
Vi ser fram emot att höra från dig!