Administratör till ledande inkassobolag

Administratör till ledande inkassobolag

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som är tillgänglig omgående för ett uppdrag på initialt 6 månader till vår kund som är en av världens största inkassobolag. Du kommer i rollen som handläggare jobba i en tudelad roll där du kommer ha mycket kundkontakt men också jobba väldigt administrativt med rutinbaserade uppgifter.

Vi letar efter en initiativtagande och prestigelös handläggare som gillar att arbeta med administration och problemlösning i nära samarbete med andra. I arbetsuppgifterna ingår registrering av nya ärenden, hantering av inkommande post samt efterforskning av information. Du samverkar med delgivningsmän, kunder, myndigheter och kollegor för att hålla en hög lyckandegrad och servicenivå i alla kontakter. Du kommer bli en del av ett positivt och kunnigt team som tillsammans utvecklar arbetet och strävar mot gemensamma mål.



Som konsult blir du anställd av Amendo och uthyrd till vår kund. Att arbeta som konsult är en fantastisk möjlighet att bygga på din erfarenhet, utveckla ditt nätverk och lära känna olika företag inom ekonomi, bank, finans och försäkring.

Kvalifikationer och egenskaper

Vi söker dig som har arbetslivserfarenhet, ett intresse för administrativa arbetsuppgifter och kundkontakter. Genom dina erfarenheter har du goda kunskaper i Office-paketet och du har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift.
Meriterande är om du har kunskaper inom delgivning/inkasso.

Personliga egenskaper Du har förmåga att arbeta strukturerat och noggrant, samtidigt som du får rutinuppgifter utförda på ett effektivt sätt. Du har kunden i fokus och en kreativ syn på ditt arbete som gör att du gärna tar initiativ till förbättringar av rutiner. Vi ser också att du har förmåga att bygga goda relationer och har lätt för att skapa ett givande samarbete med både kunder och kollegor.



Detta får du som konsult på Amendo
Vår största tillgång är våra kollegor! För att göra ett bra jobb hos våra kunder är det viktigt att du trivs hos oss. Du får en trygg arbetsgivare med ett välkänt varumärke och en engagerad konsultchef som kan branschen. Vi ser till att du får en spännande och långsiktig utveckling i din konsultroll. På Amendo tror vi på jämlikhet, inkludering och mångfald och vet att olika erfarenheter tar oss framåt. Därför ser vi positivt på sökande med olika bakgrunder och erfarenheter.

Om Amendo
Amendo är ett av Sveriges ledande konsult- och rekryteringsföretag inom ekonomi, bank, finans och försäkring. Vi är ett expansivt bolag med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Sundsvall. Följ oss gärna på Linkedin! (https://goo.gl/DpqfGV)

Amendo är en del av Amendo Group som har arbetat med kompetensförsörjning sedan 2001. I koncernen ingår även Lagotto som är specialiserade på rekrytering och interima tillsättningar av ledare och specialister.

Frågor och kontakt
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta konsultchef Shahrokh Afyouni, Shahrokh.afyouni@amendo.se. Då vi träffar kandidater löpande är du varmt välkommen att söka tjänsten så snart som möjligt. Vi ser fram emot din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Amendo
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 september 2020
  • Ansök senast: 13 mars 2021

Liknande jobb


Personalplanerare

Personalplanerare

14 november 2024

13 november 2024

11 november 2024