Administratör till ledande kund inom finans och hållbart företagande

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu en administratör för att förstärka vår kunds växande team. Du kommer att ingå i ett sammansvetsat team på 12 personer, där du kommer att samarbeta nära med 8 erfarna kollegor.

Som administratör ansvarar du för att ge kunder tillgång till de produkter och tjänster de har köpt samt hantera frågor och beställningar från både kunder och interna team. Du kommer också att arbeta med förberedelser för fakturering, kreditering, samt hantering av användarrättigheter, särskilt vid nya leveranser. Ditt arbete är avgörande för att säkerställa snabb och effektiv kundservice i enlighet med avtal, samtidigt som du samverkar med olika avdelningar inom organisationen.

Teamet arbetar ständigt med att förbättra och automatisera processer för att säkerställa hög kvalitet, korta ledtider och djup förståelse för kundernas behov.

Vad rollen erbjuder:

Dynamiskt team: Blandning av olika åldrar och bakgrunder skapar en stark och inkluderande arbetsmiljö.
Utveckling och stöd: När du börjar hos vår kund, en del av den globala koncernen Dun & Bradstreet, kommer en individuell plan tas fram för att stötta din utveckling.
Flexibelt arbete: Hybridmodell där du kan arbeta upp till 50% av tiden hemifrån och ha stort eget ansvar över dina uppgifter.


Dina arbetsuppgifter:

Support till säljavdelningen och produktteamet
Samarbete med interna avdelningar och team
Hantering av produktuppsättningar och funktionaliteter
Behörighetshantering vid nya leveranser
Kreditering, fakturering och granskning av avtal
Övervakning av förbrukning och hantering av ad-hoc-uppgifter


Kvalifikationer vi söker:

Minst 2 års erfarenhet av arbete med CRM-system, gärna Salesforce eller andra backoffice-system
Tidigare erfarenhet av fakturering
Bekväm med att arbeta i föränderliga miljöer och snabblärd på nya system
Erfarenhet av att hantera interna och externa frågeställningar för att förbättra processer och kundupplevelse


Vem är du?

Du är självgående men trivs också i team där sammanhållning och samarbete är viktiga.
Du är noggrann, lösningsorienterad och har en strukturerad arbetsstil.
Du har en god förståelse för kunders behov och tar gärna ansvar för att möta dessa.
Du gillar att testa nya lösningar och utvecklas självständigt.
Kundfokus och kvalitet genomsyrar allt du gör.


Extra meriter:

Högskoleutbildning


Språkkrav:

Flytande svenska och engelska


Vår kund är en del av en global koncern som arbetar med de största bankerna och myndigheterna, vilket gör detta till en spännande och utvecklande arbetsplats där dina analytiska och strukturerade egenskaper verkligen uppskattas.

När du blir en av oss

Som konsult hos The Pace erbjuds du alltid en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag, pensionsavsättning och anslutning till vårt kollektivavtal – inget är viktigare för oss än att du känner dig trygg i din anställning. På samma sätt som vi ställer höga krav på dig som konsult förväntar vi oss också att du ställer höga krav på oss som arbetsgivare. Oavsett vart du befinner dig i din karriär så ska konsultrollen hos The Pace ge dig kunskap och erfarenhet som du kan bära med dig på vägen till nästa spännande utmaning.

The Pace är specialister på rekrytering och konsultuthyrning inom Business Administration och tillsätter bland annat roller som Administrativ Chef, VD- och Ledningsassistent, Executive Assistant, Office Manager, Projektkoordinator, Administratör och Sälj-, Jurist- och Kontorsassistent. Vi kan erbjuda dig som kandidat ett brett nätverk av svenska och internationella företag med behov av duktiga administratörer. The Pace är ett affärsområde inom Wise Professionals och vi finns med kontor i Stockholm, Göteborg och Malmö. Wise Professionals är en rekryteringsbyrå som designar, utvecklar och erbjuder hållbara rekryteringslösningar tillsammans med arbetsgivare och kandidater som ställer höga krav. Vi arbetar på uppdrag av Sveriges starkaste varumärken tillsammans med arbetsgivare som månar om sina medarbetares arbetsglädje.

Om du vill veta mer Du får gärna kontakta oss om du har frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver. Vi som arbetar med detta uppdrag är kandidatansvarig Emma Rehn (emma.rehn@wise.se)  och konsultchef Emilie Runnegård Shawwaf (emilie.runnegard@thepace.se).

Vi ser fram emot att höra från dig!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: The Pace
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 oktober 2024
  • Ansök senast: 24 oktober 2024

Besöksadress

Sveavägen 13
None

Postadress

Sveavägen 13
Stockholm, 10422

Liknande jobb


Administrativ assistent

Administrativ assistent

3 oktober 2024

3 oktober 2024