OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu till vår kund, som är en ledande Telekomaktör, en administratör/säljassistent med fokus på kundnöjdhet. Tjänsten är ett pilotprojekt inom bolaget och finns inte sedan tidigare. Anställningsperioden kommer att vara på ca 2 månader med goda möjligheter till förlängning. Vi ser gärna att du har en erfarenhet inom kundtjänst då telefonen kommer vara ditt främsta arbetsredskap till denna tjänst.
Palm & Partners är effektiv bemanning och rekrytering grundad på engagemang i hela processen. Engagemang i effektiva lösningar, processer och verktyg, engagemang i varje individs utveckling och alldeles särskilt engagemang i ett långsiktigt resultat för våra kunder. Centralt i våra arbetsprocesser är personalen, vår personal trivs och utvecklas hos oss mer än om man har en traditionell anställning. Det skapar resultat för våra kunder.
Läs mer om oss, vår personal och våra tjänster på www.palmpartners.se
Arbetsbeskrivning
Du kommer i nära samarbete med bolagets Key Account Managers och Account Managers ha fokus på bolagets kundnöjdhet och sammanställa och presentera dessa resultat internt på bolaget för vidare uppföljning. Ditt fokus kommer att vara att hålla samtal med kunder via telefon som tidigare köpt produkter via bolagets 70-tal butiker och montrar runt om i landet. Samtalen kommer att vara kvalitativa vilket innebär att de kommer vara djupgående och långa för att se vad kunderna upplever är bolagets starka sidor samt utvecklingsområden. I samspråk med Key Account Managers och Account Managers kommer samtalen ha olika fokusområden vecka till vecka.
Varje vecka kommer du ha ansvaret för att sammanställa rapporter och presentera för avdelningens ledningsgrupp hur kundnöjdheten ser ut och vilka utvecklingsområden som finns. Du kommer administrera allt underlag i bolagets interna system. Du kommer ha en viktig roll i att se och analysera tendenserna inom kundnöjdheten på bolaget.
Utbildning
Du har avslutad gymnasiekompetens.
Erfarenhet
Vi ser gärna att du tidigare arbetat inom administration,kundtjänst eller med relaterade kundtjänstuppgifter. Du är van med att ha telefonen som främsta arbetsredskap och är väl insatt i Officepaketet. Du har vana sedan tidigare att sammanställa rapporter och utforma presentationer. Det är meriterande om du arbetat med liknande arbetsuppgifter tidigare och presenterat större undersökningar för personer inom ledande befattningar. Du är administrativt effektiv och har god IT-vana.
Har du erfarenhet av arbete inom Telekom ser vi det som väldigt positivt.
Personliga kvalifikationer
Som person är du lyhörd och har de sociala färdigheterna för att kunna utföra kvalitativa undersökningar med kunder på telefon. Vidare ser vi gärna att du är strukturerad och organiserad för att kunna sammanställa rapporter och utforma presentationer.
Du är trygg och gillar att stå framför folk och presentera det undersökningsmaterial som kommer fram varje vecka.
Lön och anställningsvillkor
Enligt överenskommelse. Heltid. Arbetstider mån-fre 11-20
Ansökan
Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista publiceringsdatum.
Startdatum
Första veckan i augusti
Uppdragslängd
2 månader med goda möjligheter till förlängning
Kontaktpersoner på detta företaget
Martin Andersson
Emma Pelarhagen
Martin Andersson
0739-600338
Maria Larsson
Claudia Bellagamba
Johan Sjöstrand
Johan Sjöstrand
0768-545932
Stina Karlsson
0708-544492
Linda Billstrand Rychter
0732-005756
Stina Karlsson