Administratör till Leverantörsfaktura Maxi Speci

Arbetsbeskrivning

Account Payable, AP (Leverantörsprocessen) är idag en av fyra delprocesser inom Koncernadministrationen på ICA AB.AP-processen hanterar ICA Sverige AB:s varu och transportfakturor, tar hand om ICA organisationens omkostnadsfakturor, ICA Maxi specials fakturor.Vi gör även div avstämningar av konton och har hand om leverantörsbetalningar.På AP-processen arbetar i dag 41 personer.AP-processen är indelad i arbetsgrupperna, Övrig administration, Varufaktura Sverige, Varufaktura Import, Maxi Special samt Omkostnad.Tjänsten vi söker gäller för arbetsgruppen Leverantörsfaktura Maxi Special.Leverantörsfaktura Maxi Special administrerar ICA's egen del i Maxi butikerna, de huvudsakliga arbetsuppgifterna är matchning av varufakturor. Arbetsuppgifter: Matchning av varufakturor, avstämning av försäljning för Maxi Special, samt andra förekommande administrativa uppgifter.Din profil: Gymnasial ekonomisk utbildning eller motsvarande.Har du tidigare erfarenhet av varufakturaflöde är detta meriterande.Vi söker dig som är noggrann, strukturerad, samarbetsvillig, serviceinriktad, förändringsbenägen och har en positiv inställning.Inom ICA-koncernen tillämpas drogtest i samband med rekryteringsförfarandet.Låter det intressant?

Sammanfattning

  • Arbetsplats: ICA AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 8 december 2006
  • Ansök senast: 15 december 2006

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010