OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Drivs du av att supportera, vara behjälplig och alltid ge exemplarisk service? Är du en administrativ stjärna som tycker om fakturahantering? Då kan detta vara rollen för dig!
Till ljusa fina lokaler på Södermalm söker vi nu en person till vår Leverantörsreskontra på Bilreda som vill vara med på en spännande resa.
DIN ROLL SOM ADMINISTRATÖR TILL LEVERANTÖRSRESKONTRA
Som medarbetare till vår Leverantörsreskontra kommer du att jobba i en administrativ roll med fokus på fakturahantering och leverantörsreskontra. Tillsammans med resterande kollegor på Bilreda strävar du efter att erbjuda våra kunder den allra bästa servicen där ditt arbete bland annat kommer involvera daglig interaktion med förare, kunder och leverantörer över telefon och mail.
Du kommer att supportera, administrera och besvara varierande frågor kopplat till kunders vagnpark och biladministration för ett flertal bolag med fokus på leverantörsreskontra. Dessa frågor kan omfatta allt från faktureringsfrågor till parkeringsböter, skadesupport, leasing och försäkringsärenden. Som du förstår är rollen väldigt omväxlande och utvecklande där du tillsammans med dina kollegor hittar lösningar på våra kunders problem för att göra deras bilhantering så smidig som möjligt.
ÄR DU VÅR NÄSTA ADMINISTRATÖR TILL LEVERANTÖRSRESKONTRA?
Vi ser att du är en administrativ stjärna med ett ekonomiintresse som gärna har tidigare erfarenhet av fakturahantering. Du trivs med ett arbete där du har många kontaktytor och har en naturlig fallenhet för att ta kontakt och kommunicera med personer på olika nivåer både internt och externt. Det är meriterande om du har en ekonomisk utbildning, såväl gymnasial som efter gymnasial.
Vi letar efter en självgående problemlösare som är angelägen om att lära och växa, då vår biladministration innefattar komplexa processer. Ditt driv, engagemang och personliga egenskaper är viktigare än vad du tidigare har arbetat med. Du drivs, precis som vi, av att ge exemplarisk service och gillar kommunikation med kunder. Som person ser vi att du är noggrann, strukturerad och trivs i en administrativ roll. Då vår bransch är i ständig utveckling ser vi att du har god datorkunskap och har ett systemintresse. Du uttrycker dig väl i tal och skrift, såväl på svenska som engelska.
ATT JOBBA PÅ BILREDA
Bilreda startades 1994 och har i mer än tjugo år varit en av de stora aktörerna inom fordonsadministration och är sedan 2014 ett helägt dotterbolag till First Rent Car AB (Hertz Sverige) som ägs av Volvo Cars. Vår vision är att vara det självklara valet för företag som vill ha hjälp med sin fordonshantering då vi underlättar vagnparkarksadministrationen och kan erbjuda kostnadseffektiva och innovativa lösningar utifrån våra kunders behov.
Vi erbjuder en varierad roll på ett litet företag med högt i tak med en familjär känsla och korta beslutsvägar där du verkligen kan vara med och påverka. Hos oss arbetar vi med frihet under ansvar och är måna om varandra och våra kunder. Då vi är ett litet bolag med ett 20tal anställda ser vi vikten av att ses och träffas fysiskt på kontoret, varav större delen av tjänsten kommer att vara på plats. Möjlighet till hemarbete 1 gång i veckan.
ÄR DU INTRESSERAD?
Vi ser gärna att du kan börja omgående. Tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum, så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Vi ser fram emot att höra ifrån dig!
Observera att bakgrundskontroller kommer att göras på slutkandidater.
Kontaktpersoner på detta företaget
David Bowern, City Manager
073-802 11 10
Alexander Babkin, Stationschef
0709-468897
Jesper Sundblad, Försäljningschef
08-657 30 44
Annika Larsson, Accounting Manager
08-657 30 09
Peter Svensson, Sales Director Sweden and Denmark
08-657 30 95
Camilla Rydelid, Station Manager
Patrik Idrén, Manager HR
08-657 30 21
Susanne Lindvall, HR Business Partner/Salary
08-657 30 17
David Bowern, Regional Manger
Malin Englund, Station Manager
0155-45 10 50