Administratör till Lidköping

Administratör till Lidköping

Arbetsbeskrivning

Företagsinformation

Om Premier

Premier är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som har varit verksamt sedan 1993. Premier har verksamhet i 7 städer och är idag ca 700 anställda. Vi är en helhetsleverantör vad gäller personal inom försäljning/marknad, ekonomi, industri, lager/logistik, teknik, HR, inköp och administration. Vi erbjuder flexibla bemanningslösningar, vilket gör våra kunder mer konkurrenskraftiga på deras respektive marknad.

Vår målsättning är att alltid försöka överträffa våra kunders och medarbetares förväntningar och att erbjuda både våra kunder och sökande bästa möjliga bemötande. Premier ska lämna kvar en känsla av en overkligt bra upplevelse. Helt enkelt.


Tjänstebeskrivning

Vill du utvecklas inom administration och inköp? Då kan det vara dig vi söker till vår kund i Lidköping!

I denna tjänst kommer du att arbeta både högt och lågt med administration inom inköpsprocesser. Du kommer vara till stor hjälp med att stötta och avlasta inköparna som finns i teamet. Bland annat kommer du att analysera möjliga differenser i fakturor samt hålla en kontakt med leverantörer för att säkerhetsställa rätt priser. I arbetet ingår även andra vanligt förekommande administrativa uppgifter och i det dagliga arbete kommer du främst arbeta med Excel.

Arbetstider: dagtid
Ort: Lidköping
Start: omgående

Detta är ett vikariat på 6 månader, men med eventuell möjlighet till förlängning. Du blir anställd som konsult hos Premier och uthyrd till kund.



Kvalifikationer

Vi söker dig som är målinriktad och har en stark administrativ förmåga. Du är noggrann, driven och samarbetsvillig. För att lyckas i denna roll krävs det att du besitter mycket goda kunskaper i Excel och gillar att arbeta med siffror. Att du behärskar svenska i tal och skrift är ett krav.

Låter det intressant?

Har du frågor, så tveka inte att kontakta Karinna Tuzinovic på Karinna.tuzinovic@premier.se. Din ansökan skickar du in via Premiers hemsida, www.premier.se snarast.
Med anledning av nya dataskyddsförordningen GDPR, ber vi dig att utesluta de sista fyra siffrorna i ditt personnummer samt eventuella referenskontakter i din ansökan/CV.
Välkommen med din ansökan!

Att arbeta som konsult på Premier

Som konsult hos Premier är du anställd hos oss och arbetar ute hos någon av våra kunder. För oss är det viktigt att erbjuda en trygg och hållbar anställning för alla våra anställda. Du har samma fördelar och trygghet som hos en traditionell arbetsgivare och du omfattas av kollektivavtalens villkor för till exempel lön, försäkringar, pension och semester. Som konsult hos oss får du en konsultchef som hjälper dig i ditt val av uppdrag och ger dig tips och råd hur du kan utvecklas i arbetslivet. Du får även möta olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher, vilket gör att du utvecklar din kompetens och ditt nätverk och gör dig till en mer attraktiv medarbetare.



Krav

Svenska i tal och skrift

Kontaktpersoner på detta företaget

Fredrik Moberg
033-136806
Magnus Fagerberg
0707-85 86 37
Anders Kristiansen

Pernilla Björn
0707858638
Malin Andersson
0707-858648
Marcus Andersson
0725-133900
Anders Kristiansen
0707858647
Lisa Hed
0722-534492
Magnus Fagerberg

Magnus Lindberg
0707858642

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Premier Service Sverige AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 december 2021
  • Ansök senast: 22 december 2021

Besöksadress

Torggatan 5, Trollhättan
None

Postadress

Torggatan 5
Trollhättan, 46134

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024