Administratör till Life in Mind

Administratör till Life in Mind

Arbetsbeskrivning

Välkommen till Life in Mind! Här jobbar man med att erbjuda utbildningar inom alla former av hjärt-lungräddning (HLR) och första hjälpen för barn och vuxna. Målet hos Life in Mind är att hela tiden ha roligt, hålla absolut högsta kvalitet samt vara först med moderna, hållbara och flexibla utbildningar som räddar liv. Life in Mind letar nu efter en administratör och rollen passar dig som är student och vill ha ett flexibelt deltidsjobb på ett företag där man verkligen brinner för det man gör. Låter det intressant? Sök redan idag - urvalet sker löpande!

OM TJÄNSTEN
Som administratör hos Life in Mind förväntas du jobba cirka 15-25 timmar per månad och största delen av ditt arbete kommer att göras på distans. Jobbet kommer till en början att innebära mycket administration, men i takt med att du blir mera bekväm i rollen har du även möjlighet att hjälpa till med företagets hemsida, kurser samt orderhantering/försäljning. Stämningen hos Life in Mind är avslappnad och kulturen karaktäriseras av att det ska vara roligt att jobba!

Du erbjuds:


* Arbete på ett spännande företag som jobbar med något livsviktigt.
* Ett flexibelt deltidsjobb vid sidan om studierna.
* En företagskultur där kollegorna lyfter och stärker varandra.
* En dedikerad konsultchef på Academic Work som följer upp din trivsel och utveckling.


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
I rollen som administratör arbetar man väldigt brett och du har möjlighet att själv vara med och påverka din roll när du väl kommit in i arbetet. En stor del av arbetsuppgifterna kommer dock innebära:


* Kundkontakt via mail
* Orderhantering
* Dokumentation och arbete i CRM-system
* Utfärda intyg
* Hjälpa till att skapa e-learning kurser
* Uppdatering av hemsida


VI SÖKER DIG SOM
- Är student på eftergymnasial nivå med åtminstone 2-3 terminer kvar av dina studier
- Har arbetslivserfarenhet och kontorsvana sedan tidigare
- Är van att arbeta med Mac-datorer
- Är flytande i svenska och engelska då båda språken behövs i arbetet

Vi ser det som meriterande om du


* Studerar marknadsföring
* Är van användare i Wordpress
* Har jobbat i CRM-system tidigare


För att trivas och lyckas i rollen ser vi gärna att du är ansvarstagande och självgående. Som person är du även social och du har lätt för att skapa och bygga relationer. Eftersom rollen på lång sikt kan formas utifrån ditt intresse ser vi också att du är intitiativtagande och alltid öppen för att lära dig mera och utvecklas.

Övrig information


* Start: Omgående enligt överenskommelse
* Omfattning: Deltid, cirka 15-25h i månaden
* Placering: Sickla med möjlighet till distansarbete


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mera om Life in Mind här!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 november 2022
  • Ansök senast: 16 december 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


25 november 2024

Orderhandläggare

22 november 2024

22 november 2024