administratör till Linköping

administratör till Linköping

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Är du en administratör som är ute efter en roll med varierande och utvecklande arbetsuppgifter? Vi söker nu kompetenta, ansvarsfulla och serviceinriktade administratörer till uppdrag ute hos våra kunder i Linköping!

Uppdragsgivare: Randstad AB
Ort: Linköping
Omfattning: Heltid/Deltid

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Ansvarsområden
Vi arbetar med kunder inom olika branscher och miljöer, varför arbetsuppgifterna kan skilja sig beroende på vilka uppdrag vi har inne. Dina arbetsuppgifter kan bland annat innehålla: 
Administration, arkivering, fakturahantering, posthantering, kontorsservice, beställningar mm. 


Kvalifikationer
Vi söker dig som har eftergymnasial utbildning inom administration alternativt kan visa på erfarenhet och kompetens kopplat till arbetet. Du har goda kunskaper i officepaketet samt talar och skriver obehindrat på svenska och företrädesvis också på engelska. 
För att lyckas i din roll hos oss är det viktigt att du trivs i omväxlande miljöer, är van vid att planera och organisera ditt arbete. Du är angelägen om att nå goda resultat, att utföra ett arbete med hög service och kvalitet och på det sätt vara en god representant för Randstad ute hos kund. 

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Ansökan
2022-09-25, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
För information: Alice Lindell, alice.lindell@randstad.se

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 augusti 2022
  • Ansök senast: 25 september 2022

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024