OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker Framtiden en noggrann administratör till vår kund i Åkersberga Om kunden: Kundföretaget grundades 1989 och är ett mindre företag med mångårig erfarenhet av ekonomisk förvaltning åt bostadsrättsföreningar.Huvudverksamheten är ekonomisk och hyresadministrativ förvaltning för olika typer av fastighetsägare.För närvarande har de ca 160 kunder fördelat på bostadsrättsföreningar, samfällighetsföreningar och fastighetsägare.Kontoret är beläget i Åkersberga, strax norr om Stockholm.De har vuxit de senaste åren och det finns tillväxtpotential även framöver.På det här företaget arbetar man tätt tillsammans. Arbetsuppgifter och omfattning: I rollen som administratör kommer du bla.att få arbeta med panthantering, överlåtelser, avisering, avläsning och hyreskontrakt. Omfattning: Heltid Skallkrav: - Som person är det viktigt att du är noggrann - Du ska ha grundläggande förståelse för ekonomi, tex.att du är gymnasieekonom - Du ska tycka om att tala i telefon Meriterande: - Meriterande är om du har erfarenhet från fastighetsbranschen Personliga egenskaper: För att trivas i rollen som administratör är det viktigt att du är noggrann, tycker om att arbeta i grupp och är nyfiken som person. Arbetstider och anställningsform: Heltid, kontorstid Du kommer inledningsvis att vara anställd av Framtiden och jobba som uthyrd konsult hos ett av våra spännande kundföretag.Därefter övergår du i anställning till samma kundföretag.Kommun: Österåkers kommun Tillträde: Januari Skicka in din ansökan idag då urvalet sker löpande Ansökan senast: 2009-11-30 Låter detta som ett jobb för dig?Eller känner du någon som är lämplig?Kontaktperson:Karin Adin, personalansvarig.Tel.