OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om företaget
Vi söker en administratör för kunds räkning i Bjärnum. Företaget arbetar med tredjepartslogistik och är nu i behov av en administratör med omgående start.
Dina arbetsuppgifter
Du kommer att arbeta med att både ta emot inrikes samt utrikesbokningar, och du behöver ha goda kunskaper i svenska samt engelska både i tal och skrift.
Önskemål finns av tidigare erfarenhet av arbete med debitering samt fakturering. Övriga allmänna kontorssysslor ingår också.
Arbetstider: 07.30 – 16.30
Tjänsten är ett vikariat och är i grunden på heltid, men det kan vara möjligt att arbeta deltid enligt överenskommelse med kunden.
Din profil
Vi tror att du har tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och är van att arbeta i Excel. Du kan prata och skriva på engelska då du har kontakt med kunder från andra länder. Du är en person som har lätt för att sätta dig in i nya arbetsuppgifter samt har god arbetsmoral.
Om oss
EnFuturum är ett Almega-auktoriserat bemanningsföretag som erbjuder bemanning, rekrytering, utbildning och entreprenadlösningar. EnFuturum grundades 2015 och har en mycket kompetent organisation med lång erfarenhet från både leverantörs- och kundsidan, vilket gör att vi har mycket god kunskap och förståelse för många branscher på den svenska arbetsmarknaden. Vårt mål är att få både anställda och företag att växa, vilket skapar trygghet för både våra kunder och medarbetare.
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryterare Anna Ek