OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du tidigare erfarenhet av att arbeta som administratör och söker en ny utmaning? Trivs du i en varierande roll som kräver ordning och reda där service är en stor del av din vardag? Då kan denna roll vara något för dig – välkommen med din ansökan redan idag!
Om oss
L&T i Sverige bedriver en rikstäckande verksamhet och sysselsätter ca 1400 medarbetare. Företagets nettoomsättning 2020 var 1 400 MSEK.
L&T är ett driftbolag inom fastighetstjänster och tillsammans med våra kunder arbetar vi för att förlänga fastigheternas livslängd.
L&Ts kunder är offentliga och kommersiella fastighetsägare inom kundsegmenten, omsorg/sjukvård, infrastruktur, samhällsfastigheter, bostäder, industri, logistik, kontor och handel.
Arbetsuppgifter
L&T står inför en spännande resa och söker därför efter en administratör till ett av våra sjukhus i Stockholm. Som administratör kommer du ingå i vår operativa verksamhet och samarbeta med andra inom enheten. Du kommer stötta organisationen med diverse administrativa arbetsuppgifter, såsom uppföljning och rapportering. Under din arbetsdag kommer du även vara ett stöd för platschefen i ekonomiska frågor och prognoser men även självständigt ansvara för att faktureringsrutiner och ersättningsnivåer följer avtalen. Vidare kommer du koordinera och fördela arbetsorder, säkerställa att fakturor och fakturaunderlag är korrekt samt ansvara för kontering av leverantörsfakturor. I dina arbetsuppgifter ingår även dokumentation av avvikelser och ge förbättringsförslag framåt samt säkerställa att de KMA krav vi har internt på L&T efterföljs.
Din profil
Du kommer att trivas hos oss om du är serviceinriktad, kommunikativ och utför ditt arbete med en stor entreprenörsanda. Vidare bör du ha ett strukturerat arbetssätt och vara lösningsorienterad. Du är driven, har en hög energinivå och är bra på att prioritera. Vi är stolta över att säga att hos L&T får du möjlighet att utvecklas. Så motiveras du av möjligheten att påverka och få växa i din yrkesroll så kommer du att trivas hos oss.
Kvalifikationer
• Mycket goda kunskaper inom IT-system
• såsom Office, fastighetssystem, uppföljningssystem och dylikt.
• God förmåga att kommunicera både i tal och skrift.
• Gymnasial utbildning
• Minst 2 års arbetslivserfarenhet inom ekonomi, administration och fakturering
• B-körkort
Ansökan
Vi gör löpande urval och intervjuer och önskar därför få din ansökan så snart som möjligt. När du skickat in din ansökan får du ett bekräftelsemail.
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Platschef Patrik Heikkilä +46 73 0756014
Kontaktpersoner på detta företaget
Julia Majuri