OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Trivs du i en roll där du får hjälpa andra och ge service? Har du dessutom tidigare arbetat med
administration, eller har vana av service i någon form och har god datorvana? Då kan vi ha nästa jobbmöjlighet för dig! Vi söker en positiv, samarbetsvillig och flexibel kandidat som vill arbeta som administratör ute hos en av våra kunder i Malmö.
Uppdrag i 6 månader, med mål att övertas av kund efter inhyrningsperioden.
På plats ute hos vår kund, heltid mån – fred 7.45-16.30 med möjlighet till flex.
För det här uppdraget blir du anställd av Randstad och uthyrd som konsult. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.
Ansvarsområden
Företaget verkar inom ortopedteknik och har mångårig erfarenhet inom området och värderar god service ut mot alla sina kunder och intressenter. I stora fina lokaler kommer du arbeta tillsammans med trevliga kollegor i en expedition och under dagen ha varierande arbetsuppgifter i form av bl.a att:
Administrera fakturor, bokningar, följa upp regelverk och registrera remisser.
Bemanna receptionen i form av att ta emot patienter och svara i telefon.
Hantera enklare handledning och vägvisning för patienter som inte vet vart de ska vända sig i sitt specifika ärende enligt organisationens regelverk.
Vara behjälplig med andra övriga administrativa arbetsuppgifter som kan uppkomma under dagen i verksamheten
Kvalifikationer
För den här tjänsten lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet. Som person tror vi att du är
självgående, snabblärd och trivs i en miljö där du får träffa och hjälpa människor. Du skulle beskriva dig själv som kommunikativ och social. I din roll kommer du arbeta i flertalet olika program och vyer, där ett ärende kan behöva administreras på flera olika ställen för att slutföras korrekt. Därav har du även god datorvana.
Om du vill arbeta i en varierande roll där det stundtals kan bli högt tempo är detta en tjänst för dig.
Här behöver du ha:
Erfarenhet från någon form av service- och/eller administrativ roll
Gymnasieexamen
God svenska och engelska i både tal och skrift.
Mycket god datorvana
Meriterande om du arbetat inom vården tidigare, likaså om du har haft en tjänst som läkarsekreterare. Likaså om du arbetat i systemen PASiS, Melior och/eller Sesam sedan tidigare.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Ansökan
2022-06-03, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
För information: Amelie Lindell, amelie.lindell@randstad.se
Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Petersen
Cecilia Mannheimer
Emelie Özgun
Pontus Adolfsson
Konsultchef Katja Löfström
Maria Johansson
Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom
Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044