OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Trivs du i en roll där du får hjälpa andra och ge service? Har du dessutom tidigare arbetat med administration, eller har vana av service i någon form och har god datorvana? Då kan vi ha nästa jobbmöjlighet för dig! Vi söker en positiv, samarbetsvillig och flexibel kandidat som vill arbeta som administratör ute hos en av våra kunder i Lund.
Beroende på kund du kommer arbeta hos kan du komma få möjlighet att jobba både på plats och hemifrån. Uppdragslängd beror på kunds behov och din tillgänglighet – vi försöker hela tiden skapa den bästa matchen för samtliga parter!
Kontorstider 8-17 är att utgå ifrån men kan variera.
För det här uppdraget blir du anställd av Randstad och uthyrd som konsult. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.
Ansvarsområden
I rollen som administratör hos oss kan du komma att få arbeta med arbetsuppgifter såsom:
Att administrera fakturor och bokningar
Ordermottagning och hantering
Telefon och mejlkontakt med diverse intressenter
Vara behjälplig med andra övriga administrativa arbetsuppgifter som kan uppkomma under dagen i verksamheten
Kvalifikationer
För den här typen av tjänst lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet. Som person tror vi att du är självgående, snabblärd och trivs i en miljö där du får träffa och hjälpa människor. Du skulle beskriva dig själv som kommunikativ, social och flexibel. I din roll kommer du arbeta i flertalet olika program och vyer, där ett ärende kan behöva administreras på flera olika ställen för att slutföras korrekt. Därav har du även god datorvana.
Om du vill arbeta i en varierande roll där det stundtals kan bli högt tempo är detta en tjänst för dig.
Här behöver du ha:
● Erfarenhet från någon form av service- och/eller administrativ roll
● Gymnasieexamen
● God svenska och engelska i både tal och skrift.
● Mycket god datorvana
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Ansökan
2022-07-31, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
För information: Camilla Olsson, camilla.olsson@randstad.se
Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Petersen
Cecilia Mannheimer
Emelie Özgun
Pontus Adolfsson
Konsultchef Katja Löfström
Maria Johansson
Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom
Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044