OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du ha både ett varierande extraarbete och samtidigt få meriterande administrativ erfarenhet? På Marieberg Galleria kan du arbeta i en bred roll under två månader på 50%. Har du dessutom ett intresse för sociala medier är det ett plus i kanten! Sök redan idag!
OM TJÄNSTEN
Steen & Strøm är ett skandinaviskt fastighetsbolag som driver köpcentrum i Danmark, Norge och Sverige. De äger bland annat Kupolen i Borlänge och Marieberg Galleria i Örebro.
På grund av en sjukskrivning har de behov av dig som vill komma in och jobba 50% under två månader. Tjänsten består i huvudsak av två delar; en administrativ och en med fokus på service gentemot butiker och besökare.
Inom den administrativa delen kommer du främst att arbeta med Officepaketet, samt i viss mån även andra företagsspecifika program. Du kommer även att svara i telefon när kunder, hyresgäster, besökare och leverantörer ringer. Du kommer att arbeta med våra sociala media samt även med vår kundklubb MyPlays.
Kopplat till butiksservice kan några exempel på arbetsuppgifter vara att se till att centret är i fint skick, att skyltningar är korrekta, både skyltfönster och skyltning rörande t.ex. restriktioner mm. Vidare att koordinera delar av tävlingar på sociala medier och hjälpa butikerna om de har frågor. Du kommer att ha mycket kontakt och ett nära samarbete med våra butiker.
Du erbjuds
* Ett roligt och varierande extrajobb. Rollen kan komma att formas lite utefter vad du är duktig på och har intresse för, t.ex sociala medier, hemsidan etc.
* Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
* Svara i telefon
* Jobba med sociala media
* Ansvara för skyltning
* Hjälpa och ge service till butikerna i gallerian, samt besökare
* Ansvara för vissa administrativa arbetsuppgifter
VI SÖKER DIG SOM
* Har en annan sysselsättning på minst 50%
* Mycket goda kunskaper i svenska, tal och skrift
* Goda kunskaper i engelska, tal och skrift
* Goda kunskaper i Officepaketet
Det är meriterande om du har examen/studerar inom försäljning eller marknadsföring då det för rätt person kan finnas möjlighet att arbeta delvis med sociala medier.
Som person är du:
* Orädd
* Serviceminded
* Självgående
* Positiv
Övrig information
* Start: Omgående
* Omfattning: Deltid, 50%. Mån - fre 12:30-16:30.
* Placering: Marieberg Galleria
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Mariebergs önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mer på hemsidan
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231