OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom HR/lön, ekonomi, sälj/marknad och administration. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 90 medarbetare. Vi strävar efter att vara en av branschens mest attraktiva arbetsgivare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Vi söker en erfaren administratör som ska assistera marknads- och försäljningsavdelningen på ett internationellt läkemedelsföretag i norrort. Du kommer att arbeta självständigt och assistera ca 10 säljare inom Norden och Baltikum. Dina arbetsuppgifter kommer bestå av att förse säljarna med produktinformation, vara behjälplig med utbildningsadministration såsom inbjudningar och anmälningar. Dessutom ingår det att sköta resebokningar, planera och arrangera konferenser och kongresser. För tjänsten krävs det att du besitter flera års erfarenhet av en liknande tjänst. Du måste ha goda kunskaper i engelska, tal som skrift, samt i officepaketet. Gymnasieutbildning. Som person bör du vara strukturerad och noggrann. Det är viktigt att du är drivande och kan arbeta självständigt mot givna mål. Dessutom måste du tycka om att ge service. Vi kommer löpande att kalla till intervju!
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719