Administratör till MAX/AGV för omgående behov!

Administratör till MAX/AGV för omgående behov!

Arbetsbeskrivning

Är du tillgänglig omgående och vill arbeta  i en koordinerande roll med breda kontaktytor under tre månader? Värderar du struktur och kvalitet? Är du kundorienterad och mån om god service? Då kan tjänsten som Administratör vara något för dig! 

Om företaget
”MAX/AGV designar, utvecklar, levererar och ger support till marknadens modernaste förarlösa/operatörslösa automationslösningar med mobila robotar till framsynta producerade och distribuerande företag. Bakom företagets succé finns egenutvecklade hård-och mjukvaruprodukter, såsom automatiska transport-och lagersystem, som används av kunder i hela världen i de flesta branscher.

MAX/AGV är i europeisk toppklass, med en stark bas i Skandinavien och med flera kunder ute i Europa, Nordamerika och Asien. Typiska kunder är Nestlé, Volvo, Sandvik, AstraZeneca, Arla, Heinz, Tempur, VW, Jaguar, Pfizer, Orkla och DHL. Idag arbetar cirka trettio personer inom verksamheten med varierande senioritet och kunskap i branschen. Det som kännetecknar teamet är omtänksamhet och kulturen präglas av gemenskap och prestigelöshet”.

Om tjänsten som Administratör 
Som Administratör kommer du att hantera och koordinera inkommande frågor från MAX/AGVs kunder globalt via telefon och mail. Frågorna kan gälla allt från konstruktion, slitage och reservdelar där du i samarbete med andra funktioner och avdelningar säkerställer att kunden får återkoppling. 

I och med att du kommer arbeta i en koordinerade roll kommer du att samverka med samtliga funktioner inom organisationen.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Administrera och supportera kunder över telefon och mail
Koordinera och dokumentera inkommande ärenden.  
Följa upp och säkerställa att kunderna fått återkoppling. 

Om dig
Vi söker dig som har  arbetslivserfarenhet inom kundtjänst/support och/eller servicerelaterade yrken som är van vid att använda dator och telefon som främsta arbetsredskap. För att lyckas i tjänsten behöver du behärska flytande svenska och engelska. 

Vidare söker vi dig som har en fallenhet för att bygga relationer och stärka MAX/AGVs förtroende ytterligare gentemot kund. För att kvalitetssäkra leveransen ser vi även att du är noggrann och har en stark känsla för struktur. Du har ett prestigelöst förhållningssätt och sätter alltid kunden i fokus. 

Viktigt för tjänsten är: Arbetslivserfarenhet inom kundtjänst/support och/eller servicerelaterade yrken.
Flytande språkkunskaper i svenska och engelska.
Att du är relationsskapande, strukturerad, prestigelös och kundfokuserad.
MAX/AGVs erbjudande
MAX/AGVs erbjuder en variationsrik tjänst där du får möjlighet att arbeta efter frihet under ansvar. Du kommer att bli en del av en god arbetskultur och få tillgång till ett eget arbetsrum. Du kommer till ett team bestående av kompetenta och engagerade kollegor som gärna delar med sig av kunskap och erfarenheter. 

Övrigt
Omfattning: Heltid, 3 månader. Konsultuppdrag genom Needo. 
Placering: Huvudkontoret på Kryptongatan 5 i Mölndal.
Start: Omgående, senast 05/12. 
Lön: Enligt överenskommelse.

Urval sker löpande så skicka in din ansökan redan idag!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: MAXAGV AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 november 2022
  • Ansök senast: 5 januari 2023

Liknande jobb


24 augusti 2024

Receptionist, Kåge hälsocentral

Receptionist, Kåge hälsocentral

23 augusti 2024